  • 1. Data: 2010-06-29 21:53:13
    Temat: Darmowe rozmowy za reklamy
    Od: jursyd jursyd <j...@g...com>

    Hej, korzystacie z serwisów wygadj, zajfon lub innych w ktorych mozna
    wykonywac darmowe polaczenia w zamian za ogladanie reklam? Co o nich
    sadzicvie? Zawsze wam to dziala? Jaka macie jakosc rozmow.

    Pozdro

  • 2. Data: 2010-07-03 16:57:34
    Temat: Re: Darmowe rozmowy za reklamy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Uzytkownik "jursyd jursyd" <j...@g...com> napisal w wiadomosci
    j.googlegroups.com...
    > Hej, korzystacie z serwisów wygadj, zajfon lub innych w ktorych mozna
    > wykonywac darmowe polaczenia w zamian za ogladanie reklam? Co o nich
    > sadzicvie? Zawsze wam to dziala? Jaka macie jakosc rozmow.

    zajfon jest dziwaczny, udalo mi sie pogadac 11sekund max
    wygadaj nie znalem, nie znalem
    darmodzwon polecam