  • 1. Data: 2009-09-11 16:11:03
    Temat: Orange Profit
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Chyba Orange cienko przędzie bo likwidując program Profit zaoszczędzi kupe
    kasy u mnie ponad 3 stówy licząc tak jak piszą 25 punktów = 1zł a biorąc
    pod uwage że nic konkretnego nie można kupić za te punkty to przepadną a
    Orangutan zaoszczędzi! Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez Orange
    i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.
    Staszek L

  • 2. Data: 2009-09-11 16:20:43
    Temat: Re: Orange Profit
    Od: "K.Jolina" <K...@o...pl>

    > i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.

    możesz powiedzieć dlaczego, orange ma najlepszy serwis, a profit to dodatek

    jk

  • 3. Data: 2009-09-11 16:36:01
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Zmotoryzowany pisze:
> [...]
    > Orangutan zaoszczędzi! Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez Orange
    > i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.

    guzik prawda. sprzedaj na allegro, albo jak niechcesz przelej znajomemu,
    a potem poproś zeby przelał te pieniadze smsem na głodne dzieci.
    NAprawde humor Ci sie poprawi, chociaż nie zarobisz ani złotówki

    ToMasz

  • 4. Data: 2009-09-11 16:41:32
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Zmotoryzowany napisał(a):
> [...]
    > Orangutan zaoszczędzi! Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez Orange
    > i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.

    to zmien punkty na zlotowki :) w czym problem ?

    wystaw na allegro doladowania POP50 za 40zl, nie dosc ze nie zmarnujesz
    kasy to uszczesliwisz kilka osob

    pzdrw

  • 5. Data: 2009-09-11 16:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:h8dsqa$hdu$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > 25 punktów = 1zł a biorąc pod uwage że nic konkretnego nie można
    > kupić za te punkty to przepadną a Orangutan zaoszczędzi!

    Znowu nie przesadzaj, cos tam kupic mozna, a w razie czego to
    mozesz sprzedac doladowania przez allegro i zamienic na zlotowki.

    > Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez Orange i zmieniam
    > operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.

    A inny operator da lepsze warunki ?

    J.

  • 6. Data: 2009-09-12 09:16:28
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

> [...]
    > Orangutan zaoszczędzi! Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez
    > Orange i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.

    kolego masz problem co zrobić z 7500 punktów?? ja od ręki biorę doładowanie
    za 100 zł (chyba 2500 punktów) - płacę 60 - zainteresowany??

  • 7. Data: 2009-09-12 13:57:32
    Od: "smint" <s...@t...pl>

    > kolego masz problem co zrobić z 7500 punktów?? ja od ręki biorę
    > doładowanie
    > za 100 zł (chyba 2500 punktów) - płacę 60 - zainteresowany??

    A działa wogóle doładowanie za punkty?
    Ja doładowywałem rano (7:30) i do teraz (16sta) nic się nie dzieje.
    Nawet 1,22 z konta nie zniknęło. Czekać?

    Marcin

  • 8. Data: 2009-09-12 14:29:15
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "smint" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A działa wogóle doładowanie za punkty?
    > Ja doładowywałem rano (7:30) i do teraz (16sta) nic się nie dzieje.
    > Nawet 1,22 z konta nie zniknęło. Czekać?

    mi od ręki załadowało - więc myślę że coś smsa nie zarejestrowało - po 30
    sekundach dostałem smsa że mam 10 minut na odwołanie doładowania i po
    jakichś 15 minutach konto było powiększone o kwotę doóładowania

  • 9. Data: 2009-09-12 16:07:05
    Od: "Kri$P" <p...@w...pl>

> [...]
    > Orangutan zaoszczędzi! Doszłem do wniosku że mam dość okradania przez
    > Orange i zmieniam operatora jak tylko wyjdzie mi lojalka.
    Kup starter tak jak ja i doładuj za punkty.Będziesz miał na jakiś czas
    tańsze połączenia, albo daj/sprzedaj (niepotrzebne skreślić) komuś z rodziny
    albo znajomych.
    Ja dostałem doładowanie i przez jakiś czas mam drugi numer za free :-)

    PS ja potrzebowałem tańsze połączenia w Orange z jednym numerem więc po
    wykupieniu pakietu 3 po 3 prędzej skończy się ważność konta niż środki na
    nim ;-)
    Druga sprawa takie rzeczy należy bezwzględnie wykorzystywać, gdyż operatorzy
    niespecjalnie dbają o nas, klientów.

    Kri$P