    From: Kotlet <K...@n...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Orange, aneks do umowy
    Date: Thu, 04 Nov 2010 15:29:32 +0100

    Witam!
    Posiadam w orange telefon w planie Oferta dla firm 125,latem kończy mi
    się umowa, obecnie (na ten numer) płace 61 brutto + 25 zł za usługę BIS.
    Nie zamierzam przedłużac umowy z telefonem poniewaz z innym numerem
    nabylem niedawno nowy.

    Zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował mi obnizenie kosztow poprzez
    aneks do umowy z rownoczesnym jej przedluzeniem - z tym ze dla odmiany -
    tak by zmiany weszly w zycie nie po zakonczeniu poprzedniej umowy a z
    nowym cyklem rozliczeniowym ktory nastepuje po podpisaniu aneksu. (czyli
    bez wałku jaki ma miejsce przy przedluzaniu umowy w ofercie dla
    indywidualnych)

    Nasze ustalenia zakonczyly sie na zmianie planu na optymalny 100 (czyli
    25 minut mniej do orange w stosunku do tego co obecnie mam) stawka do W3
    podobne do fresh, do pozostałych sieci coś koło 40 groszy. Abonament za
    brutto 36 zł umowa na 12 miesięcy i do tego gratis usługa BlackBerry BIS
    - dla mnie rewelacja bo skoro wchodzi to z dniem od nastepnego okresu
    rozliczeniowego oznacza to dla mnie obnizenie na ten numer abonamentu
    brutto o około 60 zł. (nie wiem jaki interes ma w tym orange, ale mi sie
    podoba).

    No i teraz sie przygladam umowie i nie jest do konca jasny dla mnie
    jeden punkt:
    Z rozpoczęciem najblizszego okresu rozliczeniowego PTK blabla aktywuje
    na kontrakcie klienta usluge Blackberry BIS. Miesięczny abonament za
    usługę wynosi 19,90 (24,28 z vat). Dodatkowo w pierwszym miesiącu
    korzystania z uslugi PTK blabla przyznaje klientowi rabat na opłatę
    abonamentową, ktora po zrabatowaniu bedzie wynosic 1 zł (1,22 z vat). W
    pozostałych warunkach usluga jest swiadczona zgodnie z regulaminem
    blackberry blabla.

    No i jak sie przyjrzec temu zapisowi to jakis cwaniak moze wywnioskowac
    ze mam rabat na 1 miesiac a za pozostale place. No i pytanie jest proste
    czy oni tak pokretnie pisza zawsze i nie mam sie czym przejmowac, czy
    mam sie wk. i wypowiedziec te umowe lub po prostu zglosic oszustwo ?

    Niepokoi mnie to rowniez dlatego ze kwota przyznanej ulgi wynosi 22,20 :)

    pozdrawiam

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /