  • 1. Data: 2010-11-04 14:29:32
    Temat: Orange, aneks do umowy
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    Witam!
    Posiadam w orange telefon w planie Oferta dla firm 125,latem kończy mi
    się umowa, obecnie (na ten numer) płace 61 brutto + 25 zł za usługę BIS.
    Nie zamierzam przedłużac umowy z telefonem poniewaz z innym numerem
    nabylem niedawno nowy.

    Zadzwonił do mnie konsultant i zaproponował mi obnizenie kosztow poprzez
    aneks do umowy z rownoczesnym jej przedluzeniem - z tym ze dla odmiany -
    tak by zmiany weszly w zycie nie po zakonczeniu poprzedniej umowy a z
    nowym cyklem rozliczeniowym ktory nastepuje po podpisaniu aneksu. (czyli
    bez wałku jaki ma miejsce przy przedluzaniu umowy w ofercie dla
    indywidualnych)

    Nasze ustalenia zakonczyly sie na zmianie planu na optymalny 100 (czyli
    25 minut mniej do orange w stosunku do tego co obecnie mam) stawka do W3
    podobne do fresh, do pozostałych sieci coś koło 40 groszy. Abonament za
    brutto 36 zł umowa na 12 miesięcy i do tego gratis usługa BlackBerry BIS
    - dla mnie rewelacja bo skoro wchodzi to z dniem od nastepnego okresu
    rozliczeniowego oznacza to dla mnie obnizenie na ten numer abonamentu
    brutto o około 60 zł. (nie wiem jaki interes ma w tym orange, ale mi sie
    podoba).

    No i teraz sie przygladam umowie i nie jest do konca jasny dla mnie
    jeden punkt:
    Z rozpoczęciem najblizszego okresu rozliczeniowego PTK blabla aktywuje
    na kontrakcie klienta usluge Blackberry BIS. Miesięczny abonament za
    usługę wynosi 19,90 (24,28 z vat). Dodatkowo w pierwszym miesiącu
    korzystania z uslugi PTK blabla przyznaje klientowi rabat na opłatę
    abonamentową, ktora po zrabatowaniu bedzie wynosic 1 zł (1,22 z vat). W
    pozostałych warunkach usluga jest swiadczona zgodnie z regulaminem
    blackberry blabla.

    No i jak sie przyjrzec temu zapisowi to jakis cwaniak moze wywnioskowac
    ze mam rabat na 1 miesiac a za pozostale place. No i pytanie jest proste
    czy oni tak pokretnie pisza zawsze i nie mam sie czym przejmowac, czy
    mam sie wk. i wypowiedziec te umowe lub po prostu zglosic oszustwo ?

    Niepokoi mnie to rowniez dlatego ze kwota przyznanej ulgi wynosi 22,20 :)

    pozdrawiam

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 2. Data: 2010-11-04 17:47:04
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Nowe warunki umowy wejdą ci w życie od najbliższego okresu ale umowa
    przedłuża się o 12 mc licząc od zakonczenia starej umowy czyli od lata jak
    napisałeś 12 mc -BBis raczej rabat na 1 miesiąc. A mogłeś jeszcze dostać np
    przez 3 mc abonament po 1 zł

  • 3. Data: 2010-11-04 18:03:23
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-04 18:47, ArturW pisze:
> [...]
    > przedłuża się o 12 mc licząc od zakonczenia starej umowy czyli od lata
    > jak napisałeś 12 mc -BBis raczej rabat na 1 miesiąc. A mogłeś jeszcze

    z tym przedluzeniem wiem. Chodzi mi o BIS, jezeli BIS ma rabat na 1
    miesiac to ewidentne oszustwo . Chce miec wiec pewnosc zanim podejme kroki .

  • 4. Data: 2010-11-04 18:09:22
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    zadzwoń na *600 i się dowiedz

  • 5. Data: 2010-11-04 18:23:54
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-04 19:09, ArturW pisze:
    > zadzwoń na *600 i się dowiedz

    tak też jutro zrobie. Gdyby w tak bezczelny sposob zrobil wałek to było
    by to zwykle umyslowe prostactwo -nie wiem na co by liczyc- jak w
    przypadku goscia ktory zalozyl
    legalna firme i dokonywal oszustw podpisujac na swoje dane umowy ktorych
    nie mial zamiaru wykonac.

  • 6. Data: 2010-11-04 20:20:18
    Od: "Przemek R." <p...@o...pl>

    tak więc zgodnie z wskazówką zadzwoniłem na 600 i Pani potwierdziła moje obawy.
    Po moim stwierdzeniu ze to oszustwo skonsultowala sprawę z działem reklamacyjnym
    i przyjęła reklamacje, na moje pytanie czego oczekuje otrzymała odpowiedz ze
    tego co mi bylo obiecane czyli bb BIS gratis przez caly okres umowy.

    I teraz sa 3 wyjscia (rozpatrzenie reklamacji)
    1. stwierdza ze nie dostane BIS i zaproponuja cofniecie aneksu
    - aneks cofne, zglosze na policje usilowanie oszustwa
    2. stwierdza ze nie dostane BIS i nie cofna aneksu
    - zglosze oszustwo
    3. dadza mi BIS , przeprosza i doplaca do interesu a ja bede zachwyconym
    klientem :-)

    w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie sądze by było to
    opłacalne wyjscie.

  • 7. Data: 2010-11-04 21:01:54
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:0ef8.00000222.4cd31582@newsgate.onet.pl...

    > w przypadku 1 i 2 naturalnie pojdzie info do mediow, wiec nie sądze by
    > było to
    > opłacalne wyjscie.

    Oni maja w dupie Twoje media.
    Obstawiam, ze dostaniesz opcje 2.

    Nemo

  • 8. Data: 2010-11-04 21:24:50
    Od: p...@o...pl

    > Użytkownik "Przemek R." <p...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:0ef8.00000222.4cd31582@newsgate.onet.pl...

    > Oni maja w dupie Twoje media.
    > Obstawiam, ze dostaniesz opcje 2.

    w polaczeniu z zawiadomieniem o przestepstwie chyba nie dokonca

  • 9. Data: 2010-11-05 18:12:32
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

> [...]
    > - zglosze oszustwo
    > 3. dadza mi BIS , przeprosza i doplaca do interesu a ja bede zachwyconym

    Obstawiam opcję 2 - aneks podpisany, a że nie przeczytany ... standardowa
    odpowiedź każdego opa

  • 10. Data: 2010-11-05 22:23:40
    Od: p...@o...pl

    > Obstawiam opcję 2 - aneks podpisany, a że nie przeczytany ... standardowa
    > odpowiedź każdego opa

    bedzie to skrajny debilizm, mam ulge 20 zl, wiec mowe w takim przypadku zerwe,
    a do tego dojdzie sprawa karna za oszustwo i te sprawe karna podesle do gazety
    (.pl) oni to lubia, nie wiem czy tak bardzo pragna miec opinie oszustow, bo
    kazda nastepna osoba ktora zapozna sie ze sprawa 5 razy pomysli zanim zechce w
    ogole z osobami zcall center ktoremu orange zleca pozyskanie klienta rozmawiac

    bo jezeli co innego sie mowi( i nagrywa rozmowe - rozbraja mnie debilizm tego
    konsultanta, zakladajac ze mnie wydymal) i co innego wrzuca do umowy (gdzie
    dwuznacznie mozna zreszta wyczytac) to ewidentniepodpada to podart 286 kk.