  • 1. Data: 2009-09-15 23:31:52
    Temat: Orange ukradło mi wszystkie środki wykupione za punkty Profit
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Miałam na swoim koncie (abonament) jeszcze 170 zł do wykorzystania.
    Wykupione za punkty Profit.
    Teraz o 24:00 ukradli mi je i jest tylko to co mi się należy co miesiąc w
    ramach abonamentu.
    Co myślicie o tych dziadach?

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-09-16 04:36:47
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

    Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 16 wrzesień (środa),
    znalazłem donos TW *Animka*,
    o treści cytowanej poniżej:

    Że to dziady i trzeba w podskokach w#!@$%$#@ć od nich.
    --
    Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
    http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

  • 3. Data: 2009-09-16 06:41:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 01:31:52 +0200, Animka napisał(a):

    > Miałam na swoim koncie (abonament) jeszcze 170 zł do wykorzystania.
    > Wykupione za punkty Profit.
    > Teraz o 24:00 ukradli mi je i jest tylko to co mi się należy co miesiąc
    > w ramach abonamentu.

    Masz jakiś starego rodzaju abonament? Bo w tych nowych z Profitu nie dało
    się korzystać (sam 2 dni temu na gwałt doładowywałem pripejdy znajomych).

    Jeśli wiesz co mówisz ;-) to złóż reklamację. Aczkolwiek sprawdź jeszcze
    raz co tam się stało.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-09-16 06:50:54
    Od: "J.Kloina" <J...@h...co.uk>

    > Jeśli wiesz co mówisz ;-)

    to animka

    jk

  • 5. Data: 2009-09-16 07:34:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.Kloina pisze:

    > to animka

    Bez watpienia twoja zona dwa trole w jednym watku strach sie bac.

  • 6. Data: 2009-09-16 07:37:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 01:31:52 +0200, Animka napisał(a):

    > Co myślicie o tych dziadach?

    formalnie powinnas zglosic na policje, inaczej bedziesz odpowiadac za
    ukrywanie przestepstwa.
    prywatnie, pewnie zasluzylas
    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-09-16 07:41:37
    Od: "J.Kloina" <J...@h...co.uk>

    > Bez watpienia twoja zona dwa trole w jednym watku strach sie bac.

    Żona czy nie ma prawo do swoich poglądów

    jk

  • 8. Data: 2009-09-16 11:22:13
    Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Nie tylko tobie mnie walnelina ponad 300 zł licząc tak jak twierdzą 25
    punktów = 1zł. Podreperują sobie budżet bo takich jak ja jest dużo więcej!
    Pozdrawiam
    Staszek L

  • 9. Data: 2009-09-16 11:41:19
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > Że to dziady i trzeba w podskokach w#!@$%$#@ć od nich.

    Jeszcze rok, czy półtora zostało. :-(
    Nie chce mi się zaglądać do papierów czy mam teraz umowę na 2 czy 2,5 roku.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-09-16 11:44:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 13:41:19 +0200, Animka napisał(a):

    > Jeszcze rok, czy półtora zostało. :-(
    > Nie chce mi się zaglądać do papierów czy mam teraz umowę na 2 czy 2,5
    > roku.

    Ale Animko, chodzi o to, że nie spaliłaś punktów Profit, tak? Mimo
    komunikatów, że trzeba je zużyć do 15 września?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd