  • 1. Data: 2009-09-15 21:10:11
    Temat: ciekawy ranking
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Najbardziej-prom
    ieniotworcze-komorki-ktore-modele-omijac,wid,1149108
    7,wiadomosc.html?ticaid=18c0f

  • 2. Data: 2009-09-16 06:54:11
    Temat: Re: ciekawy ranking
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    bourbaki wrote:
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Najbardziej-prom
    ieniotworcze-komorki
    > -ktore-modele-omijac,wid,11491087,wiadomosc.html?tic
    aid=18c0f

    Autora tego art należałoby za.... tentegować i to tępym nożem.
    1. Promieniotwórczość sugeruje, że będzie omawiał promieniowanie co
    najmniej alfa, beta i ew. gamma. A ten o mikrofalach
    2. Zaczyna od słów "szkodliwe promieniowanie"

    A cały artykuł dotyczy po prostu współczynnika SAR... ech. I do tego nie
    zmierzonego przez niezależną organizację, tylko przez samych producentów
    (ja rozumiem że za pomocą oficjalnej metody, ale wielka mi to różnica...)

    Jakub

  • 3. Data: 2009-09-16 07:35:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jakub Danecki pisze:
> [...]
    > (ja rozumiem że za pomocą oficjalnej metody, ale wielka mi to różnica...)

    I wszystkie modele w wersji CDMA z USA wiec ranking z ... dupy :)