  • 1. Data: 2009-09-15 20:26:38
    Temat: pre-paid: co zrobić ze środkami na koncie
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Niedługo będę rozstawać się z moim dotychczasowym opem, a zostało mi
    jeszcze trochę kasy na koncie. Czy ktoś może podpowiedzieć sposób jak
    "odzyskać" te pieniądze ?

    Myślałem o doładowaniu smsem telefonii VoIP, ale taki ficzer ma teraz
    tylko EasyCall, a tam nie chce. Ewentualnie zostaje Skype. Może jakieś
    inne pomysły ?

    --
    http://voip.stegny.net

  • 2. Data: 2009-09-15 20:54:37
    Temat: Re: pre-paid: co zrobić ze środkami na koncie
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Tue, 15 Sep 2009 22:26:38 +0200, Misiu napisał(a):

> [...]
    >
    > Myślałem o doładowaniu smsem telefonii VoIP, ale taki ficzer ma teraz
    > tylko EasyCall, a tam nie chce. Ewentualnie zostaje Skype. Może jakieś

    Na Allegro handluje się wysyłaniem esemesów w jakiejś grze internetowej.
    Czyli SMS kosztuje jakieś 11 zł, a ludzie sprzedają to za powiedzmy 7 zł.
    Możesz sprzedać i Ty.

  • 3. Data: 2009-09-15 22:00:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Myślałem o doładowaniu smsem telefonii VoIP, ale taki ficzer ma teraz
    > tylko EasyCall, a tam nie chce. Ewentualnie zostaje Skype. Może jakieś

    naglosGG o niebo lepsze

    easy call to najgorszy operator, support odpowiadają tylko automatem,
    olewają problemy techniczne klienta, chełpią się że niby największy operator
    voip w Polsce

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 4. Data: 2009-09-16 07:46:45
    Od: Misiu <m...@y...com>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > easy call to najgorszy operator, support odpowiadają tylko automatem,
    > olewają problemy techniczne klienta, chełpią się że niby największy

    Naprawdę nie wiem w czym jest GG lepsze od Izi. Z tym drugim mam złe
    doświadczenia (w dodatku kasa przepada, tzn, doładowania mają swoją
    ważność), ale z tym pierwszym mam jeszcze gorsze, pisałem wielokrotnie
    na grupie VoIPowej na ten temat. To niepoważni ludzie IMO. PLAY, na
    którego tutaj często psy wieszają, to szczyt profesjonalizmu w
    porównaniu z tandeciarzami z GG.

    Naprawdę nie ma nic innego do wyciągnięcia kasy z konta prepaid ?
    Niekoniecznie musi to być VoIP ...

    --
    http://voip.stegny.net

  • 5. Data: 2009-09-16 08:51:29
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Misiu"
    > Naprawdę nie ma nic innego do wyciągnięcia kasy z konta prepaid ?
    > Niekoniecznie musi to być VoIP ...

    Ja nabijam minuty na prywatnego fresha. Służbowy nr w Orange kończy swój
    żywot a że uzbierało się parę tysięcy minut...
    Mam tylko nadzieję, że system w Play nie zgłupieje jak zobaczy ok. 8 godzin
    na koncie ;)

    Maciek.

  • 6. Data: 2009-09-16 09:15:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Naprawdę nie wiem w czym jest GG lepsze od Izi. Z tym drugim mam złe
    > doświadczenia (w dodatku kasa przepada, tzn, doładowania mają swoją
    > ważność), ale z tym pierwszym mam jeszcze gorsze, pisałem wielokrotnie

    na gg nie miałem powodu do narzekań
    na easycall tak:
    http://groups.google.pl/group/alt.pl.voip/browse_thr
    ead/thread/ce3b837892522f27/f9c4c6f0700d5e30

  • 7. Data: 2009-09-16 18:43:04
    Od: Misiu <m...@y...com>

    Maciek pisze:
> [...]
    > żywot a że uzbierało się parę tysięcy minut...
    > Mam tylko nadzieję, że system w Play nie zgłupieje jak zobaczy ok. 8

    I co zrobisz z tymi 8 godzinami ? Wygadasz w 1 miesiąc ? Takie jest
    chyba ograniczenie na bosnusowe minuty ...

    --
    http://voip.stegny.net

  • 8. Data: 2009-09-16 18:47:08
    Od: Misiu <m...@y...com>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > na gg nie miałem powodu do narzekań

    To poczytaj sobie moje posty z alt.pl.voip. I nie mów, że tak nie miałeś
    bo nie uwierzę. :)

    Cieniasy nie są nawet w stanie sprawdzać do jakiego opa należy numer
    komórkowy na który się dzwoni. Dzwoniłem dziś na przeniesiony do Playa
    505xxxxxx a skasował jak za połączenie z Orangem. Nie powiem, aby mnie
    to zmartwiło. Problem polega na tym, że podobnie żenującą niekompetencję
    widać tam na każdym kroku ...

    --
    http://voip.stegny.net

  • 9. Data: 2009-09-16 19:54:58
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > To poczytaj sobie moje posty z alt.pl.voip. I nie mów, że tak nie miałeś
    > bo nie uwierzę. :)

    że ty miałeś problem, nie znaczy że wszyscy, nigdy nie miałem problemu z
    nagłosem, nadmiar gotówki idzie do nich, nie znalazłem innego sensownego
    rozwiązania, tym bardziej że z reguły dają mniej niż 5zł z 11zł

    tobie też polecam poczytać przytoczoną przez ciebie grupę, są osoby które na
    easycall nie narzekają, wiele zależy od zgrania: sprzętu, stabilności neta,
    punktów styku, wiedzy i czasami szczęścia, zarówno operatora jaki
    użytkownika

    > Cieniasy nie są nawet w stanie sprawdzać do jakiego opa należy numer >
    > komórkowy na który się dzwoni. Dzwoniłem dziś na przeniesiony do Playa
    > 505xxxxxx a skasował jak za połączenie z Orangem. Nie powiem, aby mnie
    chyba wszystkie voip tak mają

    > to zmartwiło. Problem polega na tym, że podobnie żenującą niekompetencję
    > widać tam na każdym kroku ...

    jak jedno konto leżało i się motali nie znaczy że wszystko leżało

  • 10. Data: 2009-09-16 21:20:20
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Misiu pisze:

    > I co zrobisz z tymi 8 godzinami ? Wygadasz w 1 miesiąc ? Takie jest
    > chyba ograniczenie na bosnusowe minuty ...
    >
    > --
    > http://voip.stegny.net

    niby tak ale wystarczy przed upływem miesiąca odebrać conajmniej
    dwuminutową rozmowę i ważność wszystkich minut przedłuża się o kolejny
    miesiąc :) tak sobi emagazynuję minuty z abonamentów rodzinnych w
    których przepadają minuty ;)