  • 1. Data: 2011-04-14 14:22:58
    Temat: Oscylator 2,4 Ghz
    Od: "espegeka" <e...@g...pl>

    Witam. Gdzie można nabyć oscylator przestrajany napięciem VCO z zakresu
    2-2,5 Ghz ? Kiedyś widziałem na Allegro, ale to już dawno było. Są we
    Farnell, ale tam są kłopoty z zakupem. Czy ktoś wie gdzie mozna nabyć ?

  • 2. Data: 2011-04-14 14:50:12
    Temat: Re: Oscylator 2,4 Ghz
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 16:22, espegeka pisze:
    > Witam. Gdzie można nabyć oscylator przestrajany napięciem VCO z zakresu
    > 2-2,5 Ghz ? Kiedyś widziałem na Allegro, ale to już dawno było. Są we
    > Farnell, ale tam są kłopoty z zakupem. Czy ktoś wie gdzie mozna nabyć ?

    MAX27850 można kupić w firmie Uniprod.
    http://www.maxim-ic.com/datasheet/index.mvp/id/2388

    MD

  • 3. Data: 2011-04-14 19:05:14
    Od: "espegeka" <e...@g...pl>

    Dziękuję za info, ale nie mogę tego elementu znaleźć.

  • 4. Data: 2011-04-14 21:18:57
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 21:05, espegeka pisze:

    > Dziękuję za info, ale nie mogę tego elementu znaleźć.

    Gdzie go nie możesz znaleźć? Ja go znalazłem na stronie Maxima,
    zamówiłem próbki i jak się okazało, że jest OK zamówiłem mailem w
    Uniprodzie.

    MD