  • 1. Data: 2011-04-14 13:43:41
    Temat: 12V -> 5V 5A
    Od: gomader <g...@g...com>

    Witam,
    Poszukuje plytki ktora ze sprawnoscia > 90% zamieni 12V na 5V 5A,
    ewentualnie jakiego scalaka uzyc do tego?

    pzdr

  • 2. Data: 2011-04-14 14:11:13
    Temat: Re: 12V -> 5V 5A
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gomader,

    > Poszukuje plytki ktora ze sprawnoscia > 90% zamieni 12V na 5V 5A,
    > ewentualnie jakiego scalaka uzyc do tego?

    LM2677, 2678 lub 2679

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2011-04-14 16:21:32
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 04/14/2011 04:11 PM, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > LM2677, 2678 lub 2679

    dzieki, to jest to czego szukalem

    http://www.national.com/pf/LM/LM2677.html#Overview

    wszystko fajnie schematy sa, brakuje mi tylko gotowego pliku eagle ...
    jesli juz na stronie national.com podaja gotowce, to az mnie krew zalewa
    ze nie udostepniaja gotowych schematow w eagle zeby mozna bylo to odrazu
    wyeksportowac do gerbera ... i wyslac do produkcji ...

  • 4. Data: 2011-04-14 16:44:43
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-14 18:21, gomader pisze:

> [...]
    > ze nie udostepniaja gotowych schematow w eagle zeby mozna bylo to odrazu
    > wyeksportowac do gerbera ... i wyslac do produkcji ...

    No tak przy tak skomplikowanym ukladzie to powinni to dodawac gratis.

    :):):):)

  • 5. Data: 2011-04-14 16:50:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > No tak przy tak skomplikowanym ukladzie to powinni to dodawac gratis.
    > :):):):)

    Uważasz, że przetwornica to taki trywialny układ? Nie widzę problemu aby
    posiadając schemat po mistrzowsku zepsuć projekt PCB.

  • 6. Data: 2011-04-14 16:54:09
    Od: philips <p...@o...pl>

> [...]
    > ze nie udostepniaja gotowych schematow w eagle zeby mozna bylo to odrazu
    > wyeksportowac do gerbera ... i wyslac do produkcji ...

    A dlaczego w Eagle? Ja wolałbym w OrCAD-zie. Ktoś inny wolałby w
    Protelu. Może od razu pojechać dalej i po co się trudzić eksportem? Może
    niech dają gerbera? A co!

  • 7. Data: 2011-04-14 16:54:45
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 04/14/2011 06:50 PM, Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że przetwornica to taki trywialny układ? Nie widzę problemu aby
    > posiadając schemat po mistrzowsku zepsuć projekt PCB.

    nie tyle co zepsuc, co zaoszczedzic czas ...

  • 8. Data: 2011-04-14 16:58:11
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 04/14/2011 06:54 PM, philips wrote:

    > A dlaczego w Eagle? Ja wolałbym w OrCAD-zie. Ktoś inny wolałby w
    > Protelu. Może od razu pojechać dalej i po co się trudzić eksportem? Może
    > niech dają gerbera? A co!

    powinni udestepniac eagle, orcada, protela i gerbera, ze wszystkimi
    mozliwymi kombinacjami wyjsciowych/wejsciowych napiec/pradow

  • 9. Data: 2011-04-14 17:11:16
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-14 18:50, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > Uważasz, że przetwornica to taki trywialny układ? Nie widzę problemu aby
    > posiadając schemat po mistrzowsku zepsuć projekt PCB.

    Zrob na pajaku bedzie najlepiej.

    :):):)

  • 10. Data: 2011-04-14 18:16:14
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 14 Apr 2011 18:58:11 +0200, gomader napisał:

    > powinni udestepniac eagle, orcada, protela i gerbera, ze wszystkimi
    > mozliwymi kombinacjami wyjsciowych/wejsciowych napiec/pradow

    co 0.1V

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB