  • 1. Data: 2012-11-27 15:48:41
    Temat: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Ostatnio widzę trochę ofert we w miarę przystępnych cenach.
    Warto to kupić?
    Mój OS-710 zajmuje mi pół biurka i może dałoby się coś mniejszego.
    pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2012-11-27 21:48:41
    Temat: Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Mój OS-710 zajmuje mi pół biurka i może dałoby się coś mniejszego.

    Jak to jedyny argument to może taniej było by większe biurko? :)

  • 3. Data: 2012-11-28 00:10:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Nov 2012 21:48:41 +0100, Padre napisał(a):

    > Jak to jedyny argument to może taniej było by większe biurko? :)

    Wiesz ile kosztuje metr kw mieszkania ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2012-11-28 08:42:18
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio widzę trochę ofert we w miarę przystępnych cenach.
    > Warto to kupić?
    > Mój OS-710 zajmuje mi pół biurka i może dałoby się coś mniejszego.

    A ja mam rosyjski oscyloskop Rimeda C1-131 kupiony na targowisku od ruskich w 93
    roku,
    dwukanałowy, z pamięcią, niewielkich rozmiarów i do dziś działa ja nówka:
    http://obrazki.elektroda.net/26_1285957285.jpg

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2012-11-28 10:45:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    J.F. wrote:

    > Wiesz ile kosztuje metr kw mieszkania ? :-)

    No to dorobić półkę na niego i inne kloce.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 6. Data: 2012-11-28 15:37:35
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

> [...]
    > Warto to kupić?
    > Mój OS-710 zajmuje mi pół biurka i może dałoby się coś mniejszego.
    Wiem teraz, że na grupie są specjaliści od cen mieszkań, gabarytów biurek,
    ale coś brakuje kogoś kto chciałby się podzielić informacjami na temat
    oscyloskopu.
    A może jest ktoś?

  • 7. Data: 2012-11-28 16:25:08
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 28 Lis, 15:37, "Andrzej" <d...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:k92jsc$rjk$1@node2.news.atman.pl...> Ostatnio widzę trochę ofert we w
    miarę przystępnych cenach.

    > Wiem teraz, że na grupie są specjaliści od cen mieszkań, gabarytów biurek,
    > ale coś brakuje kogoś kto chciałby się podzielić informacjami na temat
    > oscyloskopu.
    > A może jest ktoś?

    Chyba UniTech nie jest zbyt popularny jeszcze w Polsce. Ja jak
    kupowałem miernik UniTech to po zapytaniu
    tutaj o opinie odpowiedziała jedna osoba, która taki miernik używa.
    Wydaje mi się że UniTech to porównywalna marka z Axiomet. To są
    przyrządy z tej samej półki (przynajmniej mierniki).
    Może tutaj znajdziesz coś dla siebie: www.atlantec.pl
    W tym roku toczyły się tutaj dyskusje na temat oscyloskopów w tym
    przedziale cenowym. Poszukaj w archiwum.

    pytajacy

  • 8. Data: 2012-11-29 15:14:35
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiul<@wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Ostatnio widzę trochę ofert we w miarę przystępnych cenach.
    > Warto to kupić?

    Tak na pierwszy rzut oka, jak dla mnie to zbyt mała rozdzielczość LCD i
    jakoś cena/parametry zbyt wysoka.
    Zastrzegam że w praktyce nie sprawdzałem, a po dyskusjach tutaj kupiłem
    Owona.

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 9. Data: 2012-11-30 17:53:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej pisze tak:

    > Ostatnio widzę trochę ofert we w miarę przystępnych cenach.
    > Warto to kupić?

    tzn 500zł?, 700zł? ;)

    --
    Piter