  • Data: 2010-11-09 15:17:56
    Temat: Otagowanie pytań ankiety
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam ankietę/test z wieloma pytaniami, chciałem to sobie otagować tak:
    <form>
    <fieldset>
    <legend>treść pierwszego pytania</legend>

    <label>
    <input type="checkbox" name="pytanie1"/>
    odpowiedź A
    </label>
    </fieldset>
    <fieldset>
    <legend>treść drugiego pytania</legend>

    <label>
    <input type="checkbox" name="pytanie2"/>
    odpowiedź A
    </label>
    </fieldset>
    </form>

    Ale znalazłem notatkę, żeby nie pchać pytania do legend, co MZ ma sens
    np. przy ankiecie z pojedynczym pytaniem:
    <form>
    <fieldset>
    <legend>Ankieta</legend>

[...]

    No i mam dylemat, która wersja jest najbardziej poprawna semantycznie:
    A/
[...]

    B/
    <fieldset>
    <legend>1<!-- numer pytania --><legend>

    <label>
    <input type="checkbox" name="pytanie1"/>
    odpowiedź A
    </label>
    </fieldset>
    C/
[...]

    D/
    <fieldset>
    <hx>treść pierwszego pytania</hx>

    <label>
    <input type="checkbox" name="pytanie1"/>
    odpowiedź A
    </label>
    </fieldset>
    E/
    jeszcze inaczej?

    Proszę w miarę możliwości uzasadnijcie swoją odpowiedź :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";