  • 21. Data: 2010-11-10 08:54:16
    Temat: Re: Otagowanie pytań ankiety
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-10 08:42, Michał Gancarski pisze:

    > A czemu nie? Wymyślasz warunki po fakcie.

    Ja obalam tezę że "div który zawiera dokladnie jeden element służ
    dokładnie do niczego"

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 22. Data: 2010-11-10 09:10:01
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    listopad roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 10. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Daniel Stalica:

    > A po co się linkuje cały blok zamiast tekstu?

    Odpowiadając rzeczowo:
    Po to że nie było mowy o tym że linkować ma tylko tekst i nic wokoło.

    Możesz sobie ustawić szerokość bloku na, powiedzmy, $liczba-znaków+2 ex
    to link powinien się zmieścić a jednocześnie 99,9% użytkowników nie
    zauważy że linkuje nie tylko tekst ale i jakaś przestrzeń wokół niego.

    Odpowiadając nierzeczowo:
    czepiasz się pierdół. Podaj chociaż jedną *realną* sytuację w której
    będzie to miało znaczenie. Inną niż ,,mój zleceniodawca co prawda nie ma
    bladego pojęcia o WWW, ale kazał żeby linkował tylko tekst".
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 23. Data: 2010-11-10 09:45:25
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 10 Nov 2010 09:54:16 +0100, Daniel Stalica wrote:

    > Ja obalam tezę że "div który zawiera dokladnie jeden element służ
    > dokładnie do niczego"

    Ale złym przykładem, bo twierdziłeś, że chodzi tylko o to by link był na
    środku. Zresztą dopóki nie jest to link o zmiennej szerokości, to nadal
    wszystko gra, nie trzeba żadnego obudowującego elementu.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 24. Data: 2010-11-10 10:16:28
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-10 10:10, Mirosław Zalewski pisze:
> [...]
    >
    > Odpowiadając rzeczowo:
    > Po to że nie było mowy o tym że linkować ma tylko tekst i nic wokoło.

    Ten wątek miał za zadanie udowodnić ze nie da się osiągnąć pewnego
    efektu nie umieszczając linku w elemencie blokowym, co podważa
    postawiona tezę.

    > Możesz sobie ustawić szerokość bloku na, powiedzmy, $liczba-znaków+2 ex
    > to link powinien się zmieścić a jednocześnie 99,9% użytkowników nie
    > zauważy że linkuje nie tylko tekst ale i jakaś przestrzeń wokół niego.

    Litości, po co?

> [...]
    > będzie to miało znaczenie. Inną niż ,,mój zleceniodawca co prawda nie ma
    > bladego pojęcia o WWW, ale kazał żeby linkował tylko tekst".

    Choćby link w stopce strony, linkowana powinna być tylko cześć tekstowa,
    gdyż kliknięcie w obszar nieokreślony nie powinno skutkować podążeniem
    za linkiem do wykonawcy. Zapewniam cię, że każdy świadomy właściciel
    serwisu sobie tego nie będzie życzył.

  • 25. Data: 2010-11-10 10:19:46
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-10 10:45, Michał Gancarski pisze:
    > Ale złym przykładem, bo twierdziłeś, że chodzi tylko o to by link był na
    > środku. Zresztą dopóki nie jest to link o zmiennej szerokości, to nadal
    > wszystko gra, nie trzeba żadnego obudowującego elementu.

    Czy myślisz, że pisząc że chcę mieć link na środku, miałem na myśli że
    obszar klikalny ma być na całej szerokości powstałego elementu blokowego?

    W przypadku zmiennej długości linku pojawiają się schody, a tym oto
    sposobem otaczający div ma jak największy sens, nic innego nie pragnę
    udowodnić.

    Miłego dnia :)

  • 26. Data: 2010-11-10 10:22:47
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 10 Nov 2010 11:19:46 +0100, Daniel Stalica wrote:

    > Czy myślisz, że pisząc że chcę mieć link na środku, miałem na myśli że
    > obszar klikalny ma być na całej szerokości powstałego elementu blokowego?

    Dwie osoby pomyślały dokładnie o tym samym, zauważ.

    OK.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 27. Data: 2010-11-10 11:01:32
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-11-10 11:22, Michał Gancarski pisze:

    > Dwie osoby pomyślały dokładnie o tym samym, zauważ.

    Wiem nawet dlaczego :)

  • 28. Data: 2010-11-10 11:08:23
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 10 Nov 2010 12:01:32 +0100, Daniel Stalica wrote:

    > Wiem nawet dlaczego :)

    Chwali się!

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 29. Data: 2010-11-10 11:45:53
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-11-10 10:10, Mirosław Zalewski wrote:
> [...]
    >
    > Odpowiadając rzeczowo:
    > Po to że nie było mowy o tym że linkować ma tylko tekst i nic wokoło.

    Napisał, że chce linka na środku, a Wy mu podaliście linka na całą
    szerokość z tekstem na środku.

    > Odpowiadając nierzeczowo:
    > czepiasz się pierdół. Podaj chociaż jedną *realną* sytuację w której
    > będzie to miało znaczenie.

    Jakiekolwiek tło dla linka? Ikonka przed/za linkiem? Skowyrne
    podkreślenie robione grafiką/borderem? Link zrobiony na button? Link ze
    złamanym tekstem?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 30. Data: 2010-11-10 11:49:31
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 10 Nov 2010 12:45:53 +0100, Paweł Piskorz wrote:

    [...]

    > Jakiekolwiek tło dla linka? Ikonka przed/za linkiem? Skowyrne
    > podkreślenie robione grafiką/borderem? Link zrobiony na button? Link ze
    > złamanym tekstem?

    A to prawda.

    --
    Michał Gancarski