  • 1. Data: 2011-09-04 17:56:40
    Temat: Oznaczenie wiekowe TVP
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Objaśnijcie mnie, czy TVP HD i cała paczka innych programów z TVP w
    nazwie to jest ta sama telewizja publiczna, czy może TVP HD to jakiś
    inny nadawca? Pytanie może trochę przewrotne i znam na nie odpowiedź,
    ale za chińskiego boga nie pojmuję dla czego na TVP HD da się to
    kretyńskie oznaczenie wiekowe zrobić równie mikre jak logo stacji i w
    dodatku półprzezroczyste, a na innych kanałach TVP są one takie
    krowiaste, że (z całym szacunkiem dla osób niedowidzących i niewidomych)
    ślepy by je zobaczył. Różnica w wymiarach między tymi na TVP HD i
    pozostałymi jest 100%. Kto nie wierzy niech mierzy. Czy ktoś potrafi mi
    te różnice jakoś racjonalnie wyjaśnić? Ponadto niektóre stacje, inne niż
    TVP połapały się, że liczba wyrażająca wiek to ma nie być koloru
    białego, tylko przezroczysta i wypełniona tłem programu. Czy w KRRiT
    jest aż taki burdel, że nie potrafią tego dla wszystkich nadawców
    ujednolicić w jakiś sensowny i dający się strawić sposób?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-09-04 20:36:34
    Temat: Re: Oznaczenie wiekowe TVP
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

    >Różnica w wymiarach między tymi na TVP HD i pozostałymi jest 100%. Kto nie
    >wierzy niech mierzy. Czy ktoś potrafi mi te różnice jakoś racjonalnie
    >wyjaśnić?

    Większa rozdzielczość, więc ten sam obazek wypada mniejszy.

  • 3. Data: 2011-09-05 08:43:12
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > że nie potrafią tego dla wszystkich nadawców ujednolicić w jakiś sensowny

    Po co dają to badziewie. Nikomu nie jest to na nic potrzebne. We wszystkich
    cywilizowanych krajach Europy podaje się tylko ograniczenie na początku
    programu słownie i to dopiero od lat 16. Od wieku 0-15 się nie podaje. Nie
    dosyć że mamy logo stacji to dodatkowo kolorowy znaczek który denerwuje
    człowieka.

  • 4. Data: 2011-09-05 09:40:59
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik rageofhonor napisał:
    > Nie dosyć że mamy logo stacji to dodatkowo kolorowy znaczek
    > który denerwuje człowieka.

    Po co się denerwować? Nie oglądaj TV. ;-)
    BTW. Czy oznaczenie wiekowe nie wynika z jakiejś tam ustawy? Jeśli tak,
    to głosuj na opcję polityczną, która ma w programie usunięcie tych
    oznaczeń. Wybory wkrótce, masz szansę ;-)

  • 5. Data: 2011-09-05 15:06:19
    Od: a...@p...pl

    a poza tym, to uwazam, ze nadawcy troche zanizaja wiekosc programu.

    tvp2 - film o umawianiu sie na randki....byl oznaczony od 12 lat

    puls - golo i wesolo ...- oznaczony byl od 16 lat

    a co do wielkosci, to tez uwazam, ze niektorzy nadawcy przesadzaja z
    wielkoscia.

    na zielonym po co ma byc widoczna buzka, wystarczylby kolor (jak bylo
    kiedys....) a jezeli juz chodzi o "daltonistow" to mozna zrobic
    ksztalty.

    Mysle, ze ja bym to wymyslil lepiej i za mniejsze pieniadze. Ciekaw
    jestem ile poszlo publicznych pieniedzy na opracowanie naowy
    kwadracikow??? Naszych pieniedzy.

    A idac dalej, to jak to sie ma blokady rodzicielskiej.....gdzies w
    specyfikacji nowych spsobow nadawania (pod dvb-t) byly chyba jakies
    wymagania (minimalne). Aby to tv takze potrafil zablokowac dostepu do
    ogladania, gdy poziom blokady i poziom wiekowy programu nie zgadzal
    sie!!!???

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-09-05 15:24:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    >a poza tym, to uwazam, ze nadawcy troche zanizaja wiekosc programu.
    >
    > tvp2 - film o umawianiu sie na randki....byl oznaczony od 12 lat
    >
    > puls - golo i wesolo ...- oznaczony byl od 16 lat

    A od ilu powinien Twoim zdaniem?
    Przeciez to ukryta kamera.

  • 7. Data: 2011-09-06 06:58:11
    Od: a...@p...pl

    mysle, ze od 18 lat powinno to byc.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-09-06 07:07:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > mysle, ze od 18 lat powinno to byc.

    Bo kawalek biustu czasem pokaza?
    No bez zartów, myslisz ze 16 latek nie wie jak wyglada cycek?

  • 9. Data: 2011-09-06 15:03:42
    Od: Rico <d...@n...aon.at>

> [...]
    > na początku programu słownie i to dopiero od lat 16. Od wieku 0-15 się
    > nie podaje. Nie dosyć że mamy logo stacji to dodatkowo kolorowy znaczek

    Unia wymusiła wiec robią, tak jak i napisy o "lokowaniu produktu" (np na
    TVN-ie widziałem).
    cu

  • 10. Data: 2011-09-06 15:50:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rico" <d...@n...aon.at> napisał w wiadomości news:

    > Unia wymusiła wiec robią, tak jak i napisy o "lokowaniu produktu" (np na
    > TVN-ie widziałem).

    Co i tak jest bzdurą, bo zapodają to na początku filmu, a powinni w momencie
    kiedy to lokowanie uskuteczniają.