  • 1. Data: 2011-09-02 06:16:10
    Temat: Forum i strona laki zhackowana
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Chyba ktoś się wq...ił na pikarela
    http://forum.dvhk.pl/
    http://www.laki.dvhk.pl/

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

  • 2. Data: 2011-09-03 07:12:19
    Temat: Re: Forum i strona laki zhackowana
    Od: "jacek wilczek" <j...@s...wilczek.biz>

    a jakie jeszcze jest sensowen forum w tematyce sat ?

    --
    jacek

  • 3. Data: 2011-09-03 09:57:15
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    jacek wilczek:
    | a jakie jeszcze jest sensowen forum w tematyce sat ?

    [SAT Kurier]
    [Niezależne Forum Telewizji Cyfrowej]
    http://forum.satkurier.pl/

    [Forum elektroda]
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/index.php?sid=

    [SatClub]
    [Forum Techniki Satelitarnej]
    http://www.satclub.pl/

    [Forum SatElita]
    http://sat-elita.net.pl/forum/

    [nhdtv]
    http://forum.interia.pl/forum/telewizja,1085

    [forum hdtv]
    http://hdtvpolska.com/

    [forum pclab]
    http://forum.pclab.pl/

    [Forum RadioPolska]
    http://forum.radiopolska.pl/index.php?showforum=20

    [Forum Sputnik-Sat]
    http://forum.sputnik-sat.info/

  • 4. Data: 2011-09-04 08:52:02
    Od: "jacek wilczek" <j...@s...wilczek.biz>

    thx

    > [Forum Sputnik-Sat]
    > http://forum.sputnik-sat.info/
    ciemną stronę mocy więdzu tu ;)

    --
    jacek

  • 5. Data: 2011-09-05 21:02:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Big Jack* napisał(-a):

    > http://forum.dvhk.pl/
    > http://www.laki.dvhk.pl/

    Mam nadzieję, że starają się przywrócić do życia i stronę i forum bo już
    nie ma komunikatów, że rozłożyli ich na łopatki.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2011-09-05 21:17:13
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Big Jack:

    | Mam nadzieję, że starają się przywrócić do życia i stronę
    | i forum bo już nie ma komunikatów, że rozłożyli ich na łopatki.

    no i ze czesciej niz co rok robili bekapy , jak to bylo przy
    ostatnim padzie

    | Chyba ktoś się wq...ił na pikarela

    a gdzie ten P. grasowal , bo widzialem , ze przed padem ktos
    płakał , bo go zbanowal na 2 tygodnie , chociaz płaczek ostatnio
    nic nie pisywal

    coz , widac kazde forum ma swojego Romósia

    no , a ty to sie znecasz nad jk , chociaz zawsze cos fajnego
    zapoda

  • 7. Data: 2011-09-06 06:34:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@s...pam.szczecin.pl
    *Jerzy Pastusiak* napisał(-a):

    > no i ze czesciej niz co rok robili bekapy , jak to bylo przy
    > ostatnim padzie

    Pamiętam ten pad, ale nie pamiętam kiedy to było. Nie wszystko udało im
    się wtedy przywrócić.

    > a gdzie ten P. grasowal , bo widzialem , ze przed padem ktos
    > płakał , bo go zbanowal na 2 tygodnie , chociaz płaczek ostatnio
    > nic nie pisywal

    Głównie, ale nie tylko, "wykazywał się" w dziale poświęconym Cyfrze+.
    Znany jest z tego, że w dyskusji stosuje argument siły, a nie siłę
    argumentu. Potrafi usuwać posty jak najbardziej a propos argumentując,
    że są nie na temat. A wszelkie próby z nim prywatnej dyskusji ucina
    krótkim: nie odpisuj!! I spórbuj odpisać - ban for ever. Żeby mieć
    ostatnie słowo w dyskusji na forum potrafi do zamknietego już tematu
    wtrącić swoje 3gr, tak żeby jego było na wierzchu i stawiając w ten
    sposób swoich interlokutorów na przegranej pozycji. Nie będę się więcej
    rozpisywał, kto był/jest użytkownikiem tego skądinąd IMHO dobrego forum
    i zderzył się z pikarelem, ten wie co to za persona.
    Postów płaczka mogłeś nie znaleźć, bo za dotknięciem różdżki pikarela
    mogły polecieć w kosmos i został tylko ten o banie :D

    > no , a ty to sie znecasz nad jk , chociaz zawsze cos fajnego
    > zapoda

    true :D ale nie szalej z tymi fajnościami jego autorstwa ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2011-09-07 18:13:08
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj ponownie.

    Big Jack:
    > Pamiętam ten pad, ale nie pamiętam kiedy to było.

    Historia kolem sie toczy, poszlo wtedy pol roku w powietrze.

    pl.rec.telewizja, 27 Gru 2009:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/brow
    se_thread/thread/65ed456eca40bc1d/

    pl.rec.telewizja, 15 Jan 2010:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/brow
    se_thread/thread/8360ae4087030931/

    > Chyba ktoś się wq...ił na pikarela

    Tez Ci wtedy ten p. podpadl.
    Powinni go wywalic, jak taki urwipołeć.

    Niech przyjdzie na njusy, to mu damy popalić.

    Pzdr.J.P.

  • 9. Data: 2011-09-07 19:01:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    9...@s...pam.szczecin.pl
    *Jerzy Pastusiak* napisał(-a):

    > Historia kolem sie toczy, poszlo wtedy pol roku w powietrze.

    Dobrze kojarzę, że ostatnie pół roku?

    > Tez Ci wtedy ten p. podpadl.
    > Powinni go wywalic, jak taki urwipołeć.
    > Niech przyjdzie na njusy, to mu damy popalić.

    Nie bluźnij ;) Nie wiem jak sobie z nim na elektrodzie radzą. Ale może
    jakoś idzie, bo tam jest szeregowym userem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675