  • 1. Data: 2016-06-20 23:57:19
    Temat: PIC32 a time.h
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Ktoś z was może orientuje się, w jaki sposób mogę ustawić strefę czasową
    w time.h?

    Widzę, że w tym pliku występuje coś takiego:

    extern int time_zone;

    Jednak wpisanie time_zone = 2; w funkcji main() nie daje żadnego efektu.
    Funkcja ctime() nakarmiona timestampem z NTP ciągle zwraca czas w UTC...

  • 2. Data: 2016-06-21 00:51:00
    Temat: Re: PIC32 a time.h
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > Jednak wpisanie time_zone = 2; w funkcji main() nie daje żadnego efektu.
    > Funkcja ctime() nakarmiona timestampem z NTP ciągle zwraca czas w UTC...

    Na STM32 robię tak:
    setenv("TZ","CET-1CEST,M3.5.0/2,M10.5.0/3",1);

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2016-06-21 16:47:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 20 Jun 2016 23:57:19 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Ktoś z was może orientuje się, w jaki sposób mogę ustawić strefę
    czasową
    > w time.h?

    Nie wszystko co jest w libc mla jest zaimplementowane w owym libc.
    Część to tylko pliki nagłówkowe zawierające jedynie deklaracje (dla
    zachowania kompatybilności) ale np. bez implementacji funkcji w libc
    (user ma sobie to sam zaimplementować).

    --
    Marek