  • 1. Data: 2009-04-01 13:54:13
    Temat: PLAY - zagraniczne przychodzące
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Czy połaczenia zagraniczne przychodzące są zaliczane do minut zbieranych?

  • 2. Data: 2009-04-01 14:01:23
    Temat: Re: PLAY - zagraniczne przychodzące
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Wed, 01 Apr 2009 15:54:13 +0200, RBprv napisał(a):

    > Czy połaczenia zagraniczne przychodzące są zaliczane do minut zbieranych?

    IMO nie.

    --
    - Kucing -

  • 3. Data: 2009-04-01 14:05:00
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RBprv" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy połaczenia zagraniczne przychodzące są zaliczane do minut zbieranych?

    Tak. Miałem telefony z Irlandii i dostałem dodatkowe minuty.

  • 4. Data: 2009-04-01 21:33:41
    Od: "piotr" <c...@W...gazeta.pl>

    Boombastic <b...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Tak. Miałem telefony z Irlandii i dostałem dodatkowe minuty.

    A jak jest z przychodzacymi odbieranymi w roamingu?

  • 5. Data: 2009-04-01 22:12:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "piotr" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jak jest z przychodzacymi odbieranymi w roamingu?

    By trzeba przetestowac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-04-01 23:30:02
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Boombastic napisał:

    > Użytkownik "RBprv" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak. Miałem telefony z Irlandii i dostałem dodatkowe minuty.

    No chyba, żeby te międzynarodowe przychodziły przez FCTa z kartą Playa w
    środku, to wtedy siłą rzeczy nic z tego ;-)

    Przemek