  • 1. Data: 2009-04-01 14:03:43
    Temat: pytanko o play
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Wlasnei zostalem posiadaczem kolejnej komorki Samsung F480 z play

    zostaje przy mojej poprzedniej Nokii bez simlocka. Chce ten aparat
    opchnac na allegro, lepiej z simlockiem (traci sie gwarancje) czy z
    simlockiem do Play. Co radzicie.

    Z.

  • 2. Data: 2009-04-01 14:40:31
    Temat: Re: pytanko o play
    Od: rafal <r...@n...none>

    bulba008 pisze:
    > Co radzicie.

    Lepiej usuń smoka w pleju za darmo.

  • 3. Data: 2009-04-01 18:10:30
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    rafal pisze:

    > Lepiej usuń smoka w pleju za darmo.

    Pani w Play powiedziala, ze jak usunie to trace gwarancje. CZy to prawda?

  • 4. Data: 2009-04-01 18:11:30
    Od: "Czaq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał

    > Co radzicie.

    lepiej sprawdz czy ten telefon ma w ogóle simlocka

    czaq

  • 5. Data: 2009-04-01 18:26:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "bulba008" napisał:

    > Pani w Play powiedziala, ze jak usunie to trace gwarancje.
    > CZy to prawda?

    Nie. Idziesz do salonu z telefonem, dowodem zakupu (w salonie Play lub
    Germanosa), umową oraz książeczką gwarancyjną. Po otrzymaniu kodu pracownik
    Play zdejmuje Ci blokadę oraz poświadcza ten fakt wpisem oraz pieczątką
    salonu w książeczce gwarancyjnej. Taka jest procedura i twardo tego żądaj.
    http://komorkomania.pl/2009/02/27/komorki-w-play-tez
    -bez-simlocka/

    JoteR