  • 1. Data: 2011-08-29 10:16:37
    Temat: PLay - kolejny problem :)
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Po wbiciu kodu sprawdzającego stan konta

    wyskakuje napis:

    " Pozostało Ci -77,35zł- w ramach Pakietu
    złotówek w abonamencie. Biezace saldo niezaplaconych faktury i kwoty
    wydanej poza abonamentem wynosi -45.50zl-"

    ta pierwsze kwota to ok rozumię ze pozostało mi 77,35zł (na plusie a nie na
    minusie co to za minus?)
    do wygadania, a ze wydalem poza abonamentem 45,50zł ? tyle mam nadplaty czy
    niedopłaty? bo podaja z minusem ale nigdzie tej kwoty nie mogę włożyć, jakis
    bałagan chyba znowu w ich systemie

    do czego ten minus jak to mam rozumieć

    Według faktury mam wszystko opłacone i powinno mi zostac do wygadania
    wlasnie ok 77zł

    znowu jakis błąd?

    konta online nie mogę założyc, bo przenosiłem numer i jak konto było na
    konkretny email
    zalozone to na ten sam juz zalozyc się nie da, bo pisze błedne hasło, a jak
    zmieniam hasło
    to niby zmienił ale nie działa :)
    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-08-29 11:02:25
    Temat: Re: PLay - kolejny problem :)
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > " Pozostało Ci -77,35zł- w ramach Pakietu
    > złotówek w abonamencie. Biezace saldo niezaplaconych faktury i kwoty
    > wydanej poza abonamentem wynosi -45.50zl-"

    może skończył się miesiąc rozliczeniowy i to jest saldo z już doliczonym
    poprzednim miesiącem...
    u mnie tak jest.
    pozdr.
    gr

  • 3. Data: 2011-08-29 14:44:13
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > może skończył się miesiąc rozliczeniowy i to jest saldo z już doliczonym
    > poprzednim miesiącem...
    > u mnie tak jest.
    > pozdr.

    kolenjny bład systemu

    jak i ze faktury nie dostałem na emaila to też bład systemu

    dobrze, ze te systemy istnieją jest na kogo zwalać

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-08-29 20:02:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ta pierwsze kwota to ok rozumię ze pozostało mi 77,35zł (na plusie a nie
    > na minusie co to za minus?)

    To nie minus - to tworcza inwencja jelopow z play'a.
    Zamiast napisac, ze zostalo Ci xx.yy zl/pln
    pisza, ze zostalo -xx.yy-.
    Rownie dobrze mogliby napisac *xx.yy*, #xx.yy#, itd -
    - szkoda tylko, ze nie wpadli na to "najprostrze rozwiazanie".

> [...]
    > niedopłaty? bo podaja z minusem ale nigdzie tej kwoty nie mogę włożyć,
    > jakis bałagan chyba znowu w ich systemie

    Jak napisales jest to suma dwoch skladnikow:
    niezaplaconych faktur (nie zawsze zaleglych)
    i kwoty wydanej poza abo (np. sms premium,
    polaczenia z netem jesli nie masz ich w abo, itd).

    > znowu jakis błąd?

    To nie minus czy blad - to ich, hm... nawet nie wiem jak to nazwac.
    Zamiast np. zgapic info o stanie konta z plusa,
    to wzieli sie za to sami i niestety - lekko im nie wyszlo.

> [...]
    > konkretny email
    > zalozone to na ten sam juz zalozyc się nie da, bo pisze błedne hasło, a

    Google translate wyplul mi parse error.

    PS
    Ogolnie nie polecam play24 - jest, bo jest,
    czasami zagladam, bo musze, ale godzine przed
    biore persen forte i popijam go szklanka bubronu.
    Inaczej sie nie da.