  • 1. Data: 2011-08-29 12:21:46
    Temat: Wyłudzacz
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    Pewnie tu się nikt na to nie nabierze,
    ale gdyby ktoś dostał SMSa z numeru
    +48723847594:

    http://piotrne.republika.pl/SMS72.jpg

    to można go wyrzucić do śmietnika.

    P.

  • 2. Data: 2011-08-29 13:00:12
    Temat: Re: Wyłudzacz
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-29 14:21, Piotrne wysłał(a) wiadomość:
    > Pewnie tu się nikt na to nie nabierze,
    > ale gdyby ktoś dostał SMSa z numeru
    > +48723847594:
    >
    > http://piotrne.republika.pl/SMS72.jpg
    >
    > to można go wyrzucić do śmietnika.

    "I nie mówcie mi, że dzieci nie macie, bo w każdej chwili mieć możecie".
    Więcej wyda na te SMS-y wysyłane na pałę, niż na tym zyska. Chyba, że
    jakiś niezorientowany się ulituje nad "synalkiem".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-08-29 14:54:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
> [...]
    > Więcej wyda na te SMS-y wysyłane na pałę, niż na tym zyska.
    > Chyba, że jakiś niezorientowany się ulituje nad "synalkiem".

    Zauważ, że sms adresowany jest do kobiety, a te jak wiemy
    w sprawach dzieci nie myślą zbyt racjonalnie i kierują się
    emocjami. Łatwo sobie każda kobieta dopasuje swoje dziecko
    do takiego tekstu, a w końcu 50% użytkowników komórek
    to kobiety, z tego pewnie połowa ma dzieci w wieku pasującym do
    SMSa i masz w rezultacie 25% potencjalnych jeleni do wydymania.

    Inna sprawa że ktoś mógłby podać ten numer 48723847594
    na Policję w sprawie wyłudzenia i doszliby pewnie co to za gagatek.

  • 4. Data: 2011-08-29 15:50:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-08-29 16:54, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > Inna sprawa że ktoś mógłby podać ten numer 48723847594
    > na Policję w sprawie wyłudzenia i doszliby pewnie co to za gagatek.

    Pod warunkiem, że znalazłoby się więcej osób, które "napastował" tymi
    SMS-ami. Bo tak zawsze może powiedzieć, że się pomylił.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-08-29 16:37:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-29 14:21:46 +0200, Piotrne <p...@p...onet.pl> said:

    > Pewnie tu się nikt na to nie nabierze

    Tylko idioci.
    Więc szkody nie będzie żadnej...

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-08-29 19:18:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 2011-08-29 16:54, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    >
    > Pod warunkiem, że znalazłoby się więcej osób, które "napastował"
    > tymi SMS-ami. Bo tak zawsze może powiedzieć, że się pomylił.

    A to już łatwo Policja ustali biorąc bilingi z firmy komórkowej.
    Tylko idiotom wydaje się że są anonimowi i bezkarni dla Policji.

  • 7. Data: 2011-08-29 19:19:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Tylko idioci.
    > Więc szkody nie będzie żadnej...

    Z taką mentalnością popierasz oszustów, bo i Ty
    się kiedyś na jakiegoś oszusta nabierzesz...
    W końcu sam geniuszem z IQ=160 nie jesteś.

  • 8. Data: 2011-08-31 08:01:11
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    > Z taką mentalnością popierasz oszustów, bo i Ty
    > się kiedyś na jakiegoś oszusta nabierzesz...

    Oszustów wokół dostatek
    Pozabijać trzeba by wszystkich polityków, reklamodawców, domokrążców.
    Populacja spadłaby do oczekiwań NWO.

  • 9. Data: 2011-08-31 12:08:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >A to już łatwo Policja ustali biorąc bilingi z firmy komórkowej.
    >Tylko idiotom wydaje się że są anonimowi i bezkarni dla Policji.

    Zalezy - jesli wysyla z jakiegos nowo kupionego startera, to nie tak
    latwo bedzie dotrzec kto to.

    J.

  • 10. Data: 2011-08-31 12:21:50
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy - jesli wysyla z jakiegos nowo kupionego startera, to nie tak
    > latwo bedzie dotrzec kto to.

    Z jakiegos telefonu wysyla, w tym telefonie byla moze poprzednio jakas
    inna karta sim, tak mozna latwo dojsc kto to.

    Poza tym, tymi otrzymanymi kodami beda doladowane jakies karty sim,
    mozna dojsc kto ich uzywa i gdzie jest. Jesli sprzeda, to na jakies
    konto przyjdzie zaplata, tez jest slad.

    a.