  • 1. Data: 2004-02-29 09:36:20
    Temat: Strona Startowa
    Od: "NICKMaN" <h...@w...pl>

    Ej mam problem ze strona startowa otoz gdy wpisze wlasna w opicjach
    internetowych (np. www.wp.pl) to po ponownym uruchomieniu komputera strona
    startowa sie automatycznie zmienia na jakas wyszukiwarke typu porno

  • 2. Data: 2004-02-29 09:41:02
    Temat: Re: Strona Startowa
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    NICKMaN w <c1sbqa$n31$1@bialapodlaska.bpl.vectranet.pl> zeznal:
    > Ej mam problem ze strona startowa otoz gdy wpisze wlasna w opicjach
    > internetowych (np. www.wp.pl) to po ponownym uruchomieniu komputera strona
    > startowa sie automatycznie zmienia na jakas wyszukiwarke typu porno

    czy to jest problem polskiego internetu??

    instalnij sobie ad-ware

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 3. Data: 2004-02-29 10:31:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Sun, 29 Feb 2004 09:41:02 +0000 (UTC),
    Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> screamed:

    > czy to jest problem polskiego internetu??

    Jeśli w dowodzie ma napisane Internet Polski, to czemu nie? (-;

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 4. Data: 2004-02-29 10:39:00
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    NICKMaN wrote:
    > Ej mam problem ze strona startowa otoz gdy wpisze wlasna w opicjach
    > internetowych (np. www.wp.pl) to po ponownym uruchomieniu komputera strona
    > startowa sie automatycznie zmienia na jakas wyszukiwarke typu porno

    Ej mam problem bo chyba napisales nie na te grupe co trzeba bo to nie
    jest problem polskiego internetu wiesz i chyba powinienes sobie pojsc
    gdzie indziej bo tu ci nikt nie pomoze bo wyszkiwarki typu porno nie
    naleza do zakresu dzialan problemow polskiego internetu i tej grupy

    KaPeWu? ;>

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference