    From: e...@g...pl
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: POmoc w oszacowaniu koszty lakierowania
    Date: Wed, 7 Jan 2009 05:02:55 -0800 (PST)

    Hey
    Zwracam sie z prosbo w takie ogolne wyszacowanie kosztu lakierowania
    mojego zr-7 (http://www.totalmotorcycle.com/photos/2000models/20
    00-
    Kawasaki-ZR7a.jpg),
    blotnik, bak, zadupek... na baku maly wgniot do wystukania.

    zanim uderze do lakiernika interesuje mnie jakiego rzedu sa to
    pieniadze. Moto lata bardzo fajnie tylko mu sie juz troche lakier na
    zadupku wytarl od kufrow, i na baku maly wgniot, i szkoda mi go... na
    nowy sezon by nowy lakier ladnie sie prezentowal :)

    dzieki za odpowiedzi.
    embzz