  • 1. Data: 2009-01-07 13:02:55
    Temat: POmoc w oszacowaniu koszty lakierowania
    Od: e...@g...pl

    Hey
    Zwracam sie z prosbo w takie ogolne wyszacowanie kosztu lakierowania
    mojego zr-7 (http://www.totalmotorcycle.com/photos/2000models/20
    00-
    Kawasaki-ZR7a.jpg),
    blotnik, bak, zadupek... na baku maly wgniot do wystukania.

    zanim uderze do lakiernika interesuje mnie jakiego rzedu sa to
    pieniadze. Moto lata bardzo fajnie tylko mu sie juz troche lakier na
    zadupku wytarl od kufrow, i na baku maly wgniot, i szkoda mi go... na
    nowy sezon by nowy lakier ladnie sie prezentowal :)

    dzieki za odpowiedzi.
    embzz

  • 2. Data: 2009-01-07 13:48:44
    Temat: Re: POmoc w oszacowaniu koszty lakierowania
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    e...@g...pl pisze:
> [...]
    00-
    > Kawasaki-ZR7a.jpg),
    > blotnik, bak, zadupek... na baku maly wgniot do wystukania.

    Alez my wiemy jak wyglada ZR7. Proponuje dac zdjecia swojego a nie z
    katalogu.

    Ale coby to nie bylo to z tysiacem musisz sie liczyc.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-01-07 14:13:10
    Od: e...@g...pl

    niem am na tym kompie swojego ;) dlatego nie dorzucilem...

    dzieki za odpowiedz.

    w takim razie jeszcze dopytam, bo pokrywa silnika, zeberka juz nie sa
    czarne.. tylko jakby zaśniedziałe, czy z tym da rade tez cos zrobic,
    jakby to trzeba bylo zrobic? bo moze to czerstwo wygladac jak bedzie
    caly nowy lakier a silnik dalej syfski.

    embzz

  • 4. Data: 2009-01-07 14:32:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    e...@g...pl pisze:

> [...]
    > czarne.. tylko jakby zaśniedziałe, czy z tym da rade tez cos zrobic,
    > jakby to trzeba bylo zrobic? bo moze to czerstwo wygladac jak bedzie

    Pokaz fotki to sie dowiesz.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-01-07 16:48:41
    Od: e...@g...pl

    > Pokaz fotki to sie dowiesz.
    >
    > --
    > Kuczu

    ok juz jestem na swoim kompie, tak wyglada bajk teraz
    http://img385.imageshack.us/img385/3943/33833348xi7.
    jpg
    zaznaczylem strzalkami rejony ktore sa najgorsze... rury od kolektora
    tez syfiaste juz... to jakas polerka chyba je odswiezy

  • 6. Data: 2009-01-07 20:01:46
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    e...@g...pl pisze:

> [...]
    > zaznaczylem strzalkami rejony ktore sa najgorsze... rury od kolektora
    > tez syfiaste juz... to jakas polerka chyba je odswiezy

    Z silnika Ci farba zlazla a kolektory sa pordzewiale albo pokryte
    kamieniem kotlowym. Motocykl wyglada jak przywieziony z Anglii, tam sie
    nie dba. Myle sie ?

    BTW. Lancuch kiedy naciagales ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-01-07 23:36:59
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Uzytkownik "Kuczu" napisal:
    > Z silnika Ci farba zlazla a kolektory sa pordzewiale albo pokryte
    > kamieniem kotlowym. Motocykl wyglada jak przywieziony z Anglii, tam sie
    > nie dba. Myle sie ?

    To to akurat ch.. tam. Za to z przednia opona jest naprawde zle.
    Cos sie przykleilo. Tym bym sie bardziej martwil. ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-01-08 07:33:42
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Wojciech G. pisze:

    > Cos sie przykleilo. Tym bym sie bardziej martwil. ;)

    Zolty jesienny lisc ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-01-08 13:08:57
    Od: e...@g...pl

    hehe taa lisc :P ale juz go usuneli w serwisie

    co do moto to jest z holandii ale to juz dawno temu sprowadzone.

  • 10. Data: 2009-01-08 14:57:45
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    e...@g...pl pisze:

    > co do moto to jest z holandii ale to juz dawno temu sprowadzone.

    A dojeb... jak z Anglii :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!