  • 1. Data: 2009-11-30 20:52:30
    Temat: PROGRAM DO OBLICZEN DYNAMICZNYCH FUNDAMENTOW ITP
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Witam
    Chcialbym sie spytac kolegow czy nie znaja jakichs programow sluzacych do
    obliczen dynamicznych fundamentow blokowych pod maszyny, stropow obciazonych
    dynamicznie , fundamentow ramowych obciazonych dynamicznie itp
    Jesli cena bylaby rozsadna (do ~ 5000)to chcialbym taki zakupic.
    Z gory powiem ze nie biore pod uwage ROBOTA bo cena to kosmos, a Obiekt 3D
    liczy tylko czestotliwosc drgan wlasnych -nie mozna w nim zadawac sil od
    obciazen dynamicznych.
    Prosze o jakies namiary.

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2009-12-07 18:02:54
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hf1bag$tav$1@news.onet.pl...
> [...]
    > liczy tylko czestotliwosc drgan wlasnych -nie mozna w nim zadawac sil od

    www.specbud.pl
    albo com pl
    chyba tylko u nich cos takiego znajdziesz

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-12-08 08:18:34
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > www.specbud.pl
    > albo com pl
    > chyba tylko u nich cos takiego znajdziesz
    >
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl

    Niestety nie maja.

    Ale zagladajac na twoja strone nasunelo mi sie Andrzeju pytanie odnosnie
    mojego domu....
    Chce dac jako ocieplenie dachu 30cm welny ale w taki sposob by czesc wiezby
    byla widoczna od spodu (np 10cm krokwi byloby widoczne od spodu) niestety
    nie wiem jak sobie poradzic z jakimis nadbitkami czy czyms innym na
    krokwiach by mozna bylo pozniej ulozyc dachowke jako pokrycie, a zamawianie
    krokwi o wysokosci 40cm (30cm welna +10 wystajace od spodu) moim zdaniem
    mija sie z celem.
    Czy masz jakis sprawdzony sposob na to?
    pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2009-12-09 16:20:38
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hfl24v$9id$1@news.onet.pl...

> [...]
    > na krokwiach by mozna bylo pozniej ulozyc dachowke jako pokrycie, a
    > zamawianie krokwi o wysokosci 40cm (30cm welna +10 wystajace od spodu)

    30 cm to bogato a nawet za bogato
    25 cm to swiat i ludzie
    jedyne co mi przychodzi do glowy to zastapienie krokwi belkami dwuteowymi
    np. prod. kronopol
    http://www.kronopol.com.pl/ibeam/
    10 cm nie beda wystawaly ale te 6-8 spokojnie
    popros konstruktora ktory liczyl wiezbe zeby przeliczyl na takie belki
    cenowo powinno wyjsc niewiele wiecej
    raz tez sie spotkalem z podwojnymi latami-kontrlatami ale to juz
    patenciarstwo choc te 16-20 cm uzyskasz
    (łaty - rownolegle do krokwi, kontrlaty - prostopadle zazwyczaj 4x5 cm)
    a najprosciej choc nie najtaniej zastosowac specjalne maty do ocieplania
    dachu, z tego co pamietam 10 cm takiej maty odpowiada 25 cm welny.

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl