  • 1. Data: 2009-09-18 09:24:29
    Temat: PRZEJŚCIÓWKA SATA NA MOLEX
    Od: TRUX <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl>

    Witam.

    Potrzebuję kupić kilka przejściówek SATA na MOLEX. Tak ze 3 sztuki.
    Kupiłem zasilacz który ma większość wtyczek SATA i niestety nie pasi mi
    do urządzeń które zasilanie mają przez molexy. Zasilacz kupowałem na
    allegro a sprzedający nie pomyślał żeby mnie uprzedzić o tym że ma wtyki
    SATA zamiast molexów i mam zagadkę jak to podłączyć.
    Gdzie można takie przejściówki kupić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-18 09:28:44
    Temat: Re: PRZEJŚCIÓWKA SATA NA MOLEX
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 11:24:29 +0200, TRUX napisał(a):

> [...]
    > allegro a sprzedający nie pomyślał żeby mnie uprzedzić o tym że ma wtyki
    > SATA zamiast molexów i mam zagadkę jak to podłączyć.

    - Kup potrzebną ilość rozgałęźników z moleksa na dwa moleksy zamiast
    wydziwiać z przejściówkami.
    - Sprzedawcy nie uprzedzają z reguły o rzeczach oczywistych.
    - Odkąd to specyfikacja grupy przewiduje wysyłanie wiadomości z binarnymi
    załącznikami?

    --
    *** Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H ***
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro

  • 3. Data: 2009-09-18 10:15:28
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > - Kup potrzebną ilość rozgałęźników z moleksa na dwa moleksy zamiast
    > wydziwiać z przejściówkami.

    wolalbym jednak takie mini-przejsciowki zamiast
    dodatkowego okablowania w obudowie, jak obecnie :)

  • 4. Data: 2009-09-18 13:12:15
    Od: "Piotr W" <n...@n...pl>

    > - Kup potrzebną ilość rozgałęźników z moleksa na dwa moleksy zamiast
    > wydziwiać z przejściówkami.
    > - Sprzedawcy nie uprzedzają z reguły o rzeczach oczywistych.

    Czasami są takie potrzeby jak ta przejściówka.
    Np. komputer markowy typu Dell czy Fujitsu.
    Zasilacz posiada tylko końcówki zasilające dyski SATA. ( żadnej końcówki molex)
    Drugi dysk SATA bez problemu podłączymy, ale szuflada (kieszeń HDD)
    którą mamy na dysk SATA posiada gniazdo zasilające molex'a i bez tej przejściówki jej
    nie zasilimy.
    Trzeba kupić nową szufladę z odpowiednim gniazdem zasilającym....

    pozdr. Piotr W.