  • 51. Data: 2012-10-15 10:46:23
    Temat: Re: Padl akumulator, daje 5V
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Koszt wyzszy niz nowego akumulatora? :)

    Zależy jak chcesz się bawić - czy tylko odsiarczać prądem lub impulsami,
    czy bawić się w małego chemika. Nigdy nie będziesz mógł mieć pewności co
    do tego akumulatora i będziesz musiał być przygotowany na odpalanie
    samochodu z kabli albo na pych przy -20 stopniowym mrozie...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 52. Data: 2012-10-15 10:48:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Podkrecilem prad ladowania na 5A i zobaczymy.

    Nie powinieneś tego robić.

  • 53. Data: 2012-10-15 11:51:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-14 21:25, J.F. pisze:

    > Nie calkiem, bo mialem taki i sie tez ladnie naladowal ... a po paru
    > miesiacach niestety zwarcie w jednej celi ..

    Ale jednak te kilka miesięcy podziałał. Dla kogoś, kto ma chwilową
    dziurę w budżecie, może lepsze takie odroczenie (z jasnym ostrzeżeniem,
    że "będzie trzeba") niż nic.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 54. Data: 2012-10-15 17:12:36
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-14 15:52, J.F. pisze:

    > Nowy kosztuje rzedu 300zl.

    to w sumie nie dużo, ostatnio kupowałem coś koło 70Ah i raczej powyżej
    300zł więc przyjąłem że 90Ah będzie kosztował z 500...

    > na allegro sie sie oglasza jakas budka z Dlugiej - gdzies kolo Obi.
    > Ale tez nie bede polecal, bo nie korzystalem.

    jak różnica 100zł to regenerować nie będę

    Lukasz