  • 1. Data: 2005-10-16 20:07:21
    Temat: Padła Netia w Poznaniu, Górczyn.
    Od: Parys <d...@g...com>

    Witam.

    W sobote rano padło łącze DSL (BiznesNet24). Zzadzwoniłem po kilku
    godzinach i usłyszałem, ze po wymianie softu w centrali sa jakies
    problemy ale zostana usunięte do wieczora, i jutro napewno będzie dostęp
    do Internetu.
    Dzis mija kolejny dzień i nic, dla odmiany gdy zadzwoniłem pani przyjeła
    zgłoszenie, wzieła kontakt i obiecała ze sie ktos odezwie... i znow
    złowroga cisza.

    Czy ktoś jeszcze ma problemy z dostępem? czy jest to jakas tania bajka
    tylko dla mnie?
    A może koparka na ul. Głogowskiej wykopała jakiś drut za dużo :P

    Parys

  • 2. Data: 2005-10-24 08:23:06
    Temat: Re: Padła Netia w Poznaniu, Górczyn.
    Od: "t." <e...@v...pl>

> [...]
    > tylko dla mnie?
    > A może koparka na ul. Głogowskiej wykopała jakiś drut za dużo :P

    proponuje zmienic dostawce,
    prosze o kontakt na prv

    pozdr
    T.

  • 3. Data: 2005-10-24 09:07:09
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    t. <e...@v...pl> napisał(a):

    > proponuje zmienic dostawce,
    > prosze o kontakt na prv
    >
    > pozdr
    > T.

    Awarie się przytrafiają nawet najlepszym. I z powodu jednej awarii namawiasz
    do zmiany ISP ?? Może napisał byś jaką sieć reprezentujesz ?

  • 4. Data: 2005-10-24 09:09:21
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    t. napisał(a):

    > proponuje zmienic dostawce,
    > prosze o kontakt na prv
    >
    > pozdr
    > T.

    route: 195.94.192.0/19
    descr: Internet Partners
    descr: Internet Technologies Polska
    origin: AS8246
    mnt-by: AS8246-MNT
    mnt-lower: AS8246-MNT
    remarks: for spam/abuse complaints: a...@g...pl
    source: RIPE # Filtered

  • 5. Data: 2005-10-24 12:18:30
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sied@r <s...@C...safenet.pl> napisał(a):

    > t. napisa=B3(a):

    > lku=20
    > ost=EAp=20
    > yje=B3a=20
    > ow=20

    > jka=20
    > :P

    > route: 195.94.192.0/19
    > descr: Internet Partners
    > descr: Internet Technologies Polska
    > origin: AS8246
    > mnt-by: AS8246-MNT
    > mnt-lower: AS8246-MNT
    > remarks: for spam/abuse complaints: a...@g...pl
    > source: RIPE # Filtered

    Coś trudno mi uwierzyć, że GTS oferuje łącza o parametrach BiznesNet24 Netii w
    tych samych cenach. Ceny Netii: http://www.netia.pl/?o=b&dz=110&/. Ale może
    coś się zmienia w GTS, bo z tego co pamiętam to ceny w GTS do niskich nie
    należały

  • 6. Data: 2005-11-01 22:19:34
    Od: Parys <d...@g...com>

    dragonite napisał(a):

> [...]
    > coś się zmienia w GTS, bo z tego co pamiętam to ceny w GTS do niskich nie

    Sprawe rozwiązano na szczęście zaraz po wekendzie rano, ale dopiero po
    telefonie i z mojej strony dość szorstkiej rozmowie (gdy nieco wcześniej
    rano dzwonili koledzy niewiele to dało). Niepotrzebne były obiecanki w
    sobote w południe, ze jeszcze dziś będzie działało.
    Ale pozatym ogolnie jestem (i chyba nie tyko ja) zadowolony.

    Parys

  • 7. Data: 2005-11-02 08:07:12
    Od: " dragonite" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Parys <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > sobote w południe, ze jeszcze dziś będzie działało.
    > Ale pozatym ogolnie jestem (i chyba nie tyko ja) zadowolony.

    To super, że udało się sprawe załatwić pozytywnie :)

  • 8. Data: 2005-11-10 14:31:26
    Od: "t" <e...@v...pl>

> [...]
    > coś się zmienia w GTS, bo z tego co pamiętam to ceny w GTS do niskich nie

    a czy ktos wspominal o cenach, ?
    napisalem tylko ,ze jesli jest sie niezadowolionym z operatora i oglasza sie to
    na tej grupie, to cos nie tak
    wiec zawsze mozna zmienic :-)

    pozdr