  • 91. Data: 2012-01-29 18:23:27
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Były rozdawane dokładna informacje że jedziemy zgodnie z przepisami,
    > oraz było co chwila mówione na CB i jeden drugiego upominał by nie
    > blokować awaryjnego.

    Cała ta akcja nie była zgodna z przepisami, od tego zacznijmy.

    > Statystycznych głupków nie brakowało, tak samo jak
    > na tej grupie. To jest nieuniknione.

    Jakoś normalnie na drogach nie widuję tylko idiotów zajeżdżających drogą
    i jeżdżących po pasie awaryjnym na drogach szybkiego ruchu. To co
    normalnie jest wyjątkiem tu było niemal regułą. Zresztą czemu się dziwić
    -- jacy protestujący, taki protest.

  • 92. Data: 2012-01-29 18:25:01
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > W przeciwieństwie do tego co piszesz, miał sens.

    Tylko dla osób bardo zacietrzewionych.

    > Ty miałeś uzasadnić swój postulat, a nie cytować poprzednika.

    Kartki mają dokładnie takie samo uzasadnienie jak zaporowa cena.
    Mniejsza dostępność. To naprawdę nie jest trudne.

    > (...)

    > Aha, czyli sugerujesz, że aktualnie windowanie cen leży w interesie
    > rządu?

    Nie. Sugeruję, że obecnie mają to w dupie.

    > Kolejne pudło.

    Nie, napisałem "chyba".

    Sugerujesz, że cena 4,99 nie miała zadnego związku z wyborami?

    Z ciekawości. Czy masz legitymację członka po?

  • 93. Data: 2012-01-29 18:25:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 17:50, megrims pisze:

    > aj tam.. a jak patrzysz na to wszystko, to z optymizmem?

    Tak, co nie znaczy, że jestem ślepy w zakresie zachodzących
    procesów i nie widzę niczego złego. To jednak coś zgoła
    odmiennego od wieszczenia wojny domowej, która z dużo
    poważniejszych przyczyn nie miała miejsca.

  • 94. Data: 2012-01-29 18:29:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello megrims,

    Sunday, January 29, 2012, 5:50:09 PM, you wrote:

    > Dzieci nie masz?

    Dziecko daleko, raczej zostanie za granicą, z dala od europejskiej
    "kultury".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 95. Data: 2012-01-29 18:31:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 18:08, Krzysztof 45 pisze:
    > Posłuchaj misiu, miałem Ci już nie odpowiadać bo nie dorosłeś do tego by
    > pewne rzeczy zrozumieć.

    LOL, cóż za uzasadnienie :) Szkoda tylko, że nie protestu.

    > Ale ogólnie.
    > Były rozdawane dokładna informacje że jedziemy zgodnie z przepisami,
    > oraz było co chwila mówione na CB i jeden drugiego upominał by nie
    > blokować awaryjnego.

    Co świetnie widać na materiałach filmowych, włącznie z komentarzami
    głosowymi. Zapomniałeś przy okazji o kwestii wręcz elementarnej - ta
    akcja była niezgodna z przepisami itd.

    > Statystycznych głupków nie brakowało, tak samo jak
    > na tej grupie. To jest nieuniknione.

    No popatrz - teraz będziesz te idiotyzmy usprawiedliwiał głupotą na
    grupie? Litości - tylu debilizmów co widziałem na materiale filmowym
    to na żywo nie widziałem chyba przez całe życie, a długo jeżdżę...

  • 96. Data: 2012-01-29 18:35:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 28 Jan 2012 22:42:34 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    >Od tygodnia trabia o tym we wszystkich dostepnych mediach. Moze balangowales
    >za dlugo ?

    I trąbili że będą blokować Toruńską? Bo ja słyszałem coś o siedzibie
    premiera i sejmie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 97. Data: 2012-01-29 18:36:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 18:08, Krzysztof 45 pisze:
    > Posłuchaj misiu, miałem Ci już nie odpowiadać bo nie dorosłeś do tego by
    > pewne rzeczy zrozumieć.

    Posłuchaj no dziadku, może to z tobą i kolesiami od protestu jest jednak
    coś nie tak? Tutaj większość jest przeciwko takiej formie protestu, na
    drogach jak widać kierowcy również mieli was dosyć.

    > Ale ogólnie.
    > Były rozdawane dokładna informacje że jedziemy zgodnie z przepisami,

    20-25km/h równolegle po wszystkich pasach autostrady to jest zgodnie z
    przepisami? Jakimi?

    > oraz było co chwila mówione na CB i jeden drugiego upominał by nie
    > blokować awaryjnego. Statystycznych głupków nie brakowało, tak samo jak
    > na tej grupie. To jest nieuniknione.

    Statystyczne głupki to te, które uczestniczyły w tym pożal się boże
    proteście.

    --
    Paweł

  • 98. Data: 2012-01-29 18:36:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 08:30:25 +0100, Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    wrote:

    >Nie zrozumiesz tego jak i Tobie podobni nawet jak by wyjaśnienia mieli na czole
    wyryte.

    To nam wytłumacz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 99. Data: 2012-01-29 18:36:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Dziecko daleko, raczej zostanie za granicą, z dala od europejskiej
    > "kultury".

    i bardzo dobrze. moje jeszcze za młode :(

  • 100. Data: 2012-01-29 18:38:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 28 Jan 2012 22:47:46 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    >Dokladnie o to chodzi. Tylko po pewnym czasie moze byc ich wiecej niz kilku.

    Dupa. Kierowcy w tym kraju nie potrafią się zorganizować. Nie ma
    żadnego lobby w sejmie ani w okolicach rządu. Kierowców można
    najłatwiej łupić, i rządzący dobrze o tym wiedzą. Dlatego robią to, co
    robią. I 200 czy nawet 2000 "ekstremistów" nic tu nie zdziała.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280