  • 41. Data: 2012-01-28 23:30:38
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > I to ma być dowód na to, że "protestujący" pokurwieńcami nie są ?
    Trzeba było wpaść do Brzegu, wskoczyć na maskę i to oznajmić.
    --
    Krzysiek

  • 42. Data: 2012-01-29 00:34:55
    Od: d...@w...pl

    On 28 Sty, 20:21, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    (cut)

    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną
    > puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na
    > śmierć. Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny
    > wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ...
    > przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie
    > stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    W Holandii np. państwo skutecznie zniechęca do posiadania dużych aut -
    podatek drogowy, płacony co kwartał, jest uzależniony od masy auta
    oraz rodzaju paliwa. Np. za takie seicento o wadze 810 kg płaci się 55
    eur, a za np. takie mondeo (o masie w przedziale 1251 - 1350 kg) z
    silnikiem benzynowym wychodzi 158 eur/kwartał, a najwięcej zapłaci się
    za diesla - za ten sam model mondeo, lecz z silnikiem diesla wychodzi
    318 eur/miesiąc , tu zresztą link do kalkulatora :
    http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/motorrijtu
    igenbelasting/
    - w pierwszej rubryce wybieramy "personenauto"
    - w kolejnej wybieramy prowincję (odpowiednik naszego województwa)'
    - kolejna wybór paliwa
    - przedział wagowy
    - bereken

  • 43. Data: 2012-01-29 01:44:20
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Zalety:
    >
    > - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg
    >
    > - ogólne zluźnienie na drogach - automagicznie dla jeżdżących:spadek
    > spalania
    >
    > - wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów dotarcia
    > towarów w transporcie kołowym
    >
    > - zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego zmniejszenia
    > ich ilości
    >
    > - i wiele innych.

    niezle sie napociles by te bzdety powypisywac
    gdyby zdjac akcyze i inne podatki to kazdy by mial
    w kieszeni wiecej $$$ lub stówek

    te $$$ wyda na naszym rynku napedzajac koniunkture
    bo kupujac towary generujemy popyt
    a zatem prdukcja musi wzrosnac, jak musi wzrosnac to trzeba kogos zatrudnic

    ogolnie mowiac panstwo nas doi napychajac swoja sakwe ktora i tak
    przepuszcza w pusto i przejada na zus i inne puste projekty
    zamiast zostawic te pieniadze na rynku to doprowadza do upadku

    nich wprowadza ustawe iz suma podatkow podatnika nie moze wyniesc 15% jego
    dochodow
    to w koncu znormalnieja instytucje
    teraz ponoc jaka oplata deszczowa, jutro moze za chodnik i trawnik dla psa?

  • 44. Data: 2012-01-29 03:26:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > To czytaj, tu też było.
    > Albo po CB do sklepu. dudnili kilka godzin przed akcją na minimum 20 km.
    > Objazd byś zaliczył.

    To po jaki, za przeproszeniem, chuj ta akcja, jak miała nikogo niby nie
    blokować? Poziom absurdu Waszej "argumentacji" sięga zenitu. Proponuje,
    żeby uczestnicy wybrali się na badanie głowy.

  • 45. Data: 2012-01-29 03:28:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin dariusz.malik

    > W Holandii np. państwo skutecznie zniechęca do posiadania dużych aut

    Różne bzdury można spotkać w Tysiącletniej Unii Europejskiej, ale co w
    związku z tym?

  • 46. Data: 2012-01-29 03:29:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KrisPolska

> [...]
    > jego dochodow
    > to w koncu znormalnieja instytucje
    > teraz ponoc jaka oplata deszczowa, jutro moze za chodnik i trawnik dla

    Zaczynasz pisać do rzeczy, ostatnio mniej pijesz? ;)

  • 47. Data: 2012-01-29 03:30:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Wladza ma wplyw na podatki i czesciowo na kurs waluty, wiec moze tez
    > miec wplyw na cene paliwa.

    Bardzo niewielki, wręcz symboliczny, dopóki jesteśmy w UE.

  • 48. Data: 2012-01-29 08:30:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > To po jaki, za przeproszeniem, chuj ta akcja,
    Nie zrozumiesz tego jak i Tobie podobni nawet jak by wyjaśnienia mieli na czole
    wyryte.
    > jak miała nikogo niby nie
    > blokować? Poziom absurdu Waszej "argumentacji" sięga zenitu. Proponuje,
    > żeby uczestnicy wybrali się na badanie głowy.
    No widzisz... Można uniknąć wjebania się w protest? Można, tylko trzeba chcieć.
    Po huj ten żałosny lament? Może lepiej wybrać się jak nie jest za późno, na badanie
    głowy?
    --
    Krzysiek

  • 49. Data: 2012-01-29 08:42:15
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    Proponowałem kiedyś po 10zł. ale 20 też może być.
    Nikt kto nie potrzebuje naprawdę, nie jeździłby tylko ruszył du..
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 50. Data: 2012-01-29 08:50:00
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-01-28 21:22, Arbiter pisze:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""<u...@m...pl> napisał w wiadomości

    > przez tych debili utknalem dziś w korku na Trasie Toruńskiej. Co za mośki.
    > Niech sobie idą pod sejm protestowac pieszo a nie cioły za kierownicę
    > siadają i jeszcze miasto paraliżują.
    >
    > Nawet nie wiedziałem o co kamana aby w biały dzień tam korek był. Dopiero w
    > domu zobaczylem w tv
    >
    > Banda głupków!

    He he, a ja z Bródna na Wrocławską jechałem, zobaczyłem co się dzieje w
    drugą stronę to wróciłem przez Bielany do Podleśnej, i od Wisłostrady
    komfortowo wjechałem na Most Grota :)

    Pozdrawiam !