  • 1. Data: 2011-01-07 21:06:30
    Temat: Panasonic DECT z VoIP
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    dzis bylem w salonie TP i ogladalem Gigaset 470IP (z VoIP). Dawno
    takiego gowna nie widzialem w wydaniu Siemensa. Sreberko na klawiszach
    ledwo napylone, klawisze sie trzesa.....Porazka. Nie ma to, co
    niegdysiejsze Gigasety z serii 3000/4000.

    Czy Panasonic robi telefony DECT z IP (VoIPem) funkcjonalnie
    odpowiadajace temu Gigaset 470IP?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-07 21:53:27
    Temat: Re: Panasonic DECT z VoIP
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07-01-2011 22:06, a...@p...pl napisał/a:
    > Czy Panasonic robi telefony DECT z IP (VoIPem) funkcjonalnie
    > odpowiadajace temu Gigaset 470IP?

    Na rynku polskim oficjalnie nie ma, czy jest na inne państwa - nie wiem.
    Kiedyś miał w ofercie jakiegoś z serii chyba KX-TG8xxx, do którego można
    było dokupić przystawkę USB oraz kamerkę i można było używać z np. Skype
    ale przy włączonym kompie.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-01-07 21:56:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07-01-2011 22:53, Czarek napisał/a:

> [...]
    > Kiedyś miał w ofercie jakiegoś z serii chyba KX-TG8xxx, do którego można
    > było dokupić przystawkę USB oraz kamerkę i można było używać z np. Skype

    Poprawka - model KX-TG9120
    http://www.telekom.com.pl/panasonic/opisy_tel/panaso
    nic_kx-tg9120.htm i
    jak widać jest jeszcze dostępny (ale to jakieś leżaki magazynowe)

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2011-01-07 22:35:43
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 07 Jan 2011 22:56:57 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:

    >Poprawka - model KX-TG9120
    >http://www.telekom.com.pl/panasonic/opisy_tel/panas
    onic_kx-tg9120.htm i
    >jak widać jest jeszcze dostępny (ale to jakieś leżaki magazynowe)

    widzialem to juz kiedys, ale nie chodzi o to, aby uzywac tego razem z
    softem dzialajacym na kompie (i przy wlaczonym kompie).

    To musi byc funkcjonalnie telefon standalone - telefon z zasilaczem i
    kabelki (pstn + internet) i nic wiecej.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-01-07 23:08:01
    Od: a...@p...pl

    sa takie telefony

    Panasonic Globarange

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=P
    ANASONIC+GLOBARANGE&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

    ale sa to takie "zakombinowane" telefony VOIP. Chodza po SIPie ale
    tylko z jednym tym wlasciwym operatorem (joip) z USA. Telefon sam
    sobie sciaga z serwera konfiguracje i reszta dupa.

    Kiedys byla z tym tak, ze na poczatku byly polaczenia bezplatne (z
    innymi Globarangewcami) a potem chccieli juz kase. Nie wiem, jak to
    sie skonczylo - pewnie sie skonczylo marnie.

    Podobno mozna to jakos zhackowac podkladajac swoj serwer z
    konfiguracja....

    A czy Panasonic nie robi jakis takich normalnych telefonow z VoIPem?
    Bo nic innego nie moge znalezc.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-01-07 23:21:43
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 08 Jan 2011 00:08:01 +0100, a...@p...pl wrote:

    >Podobno mozna to jakos zhackowac podkladajac swoj serwer z
    >konfiguracja....

    http://bryars.eu/projects/use-the-panasonic-globaran
    ge-with-asterisk/

    --