  • 51. Data: 2014-01-06 01:40:30
    Temat: Re: Pani lat 30-40, trzeźwa, w dobrym, służbowym samochodzie
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 18:35, masti pisze:

    > prędkość nie zabija. Zabija kierowca.

    Truizm. Wiadomo, ze mówiąc o prędkości mam na myśli kierowców z ciężką
    stopą.

    --
    @foe_pl

  • 52. Data: 2014-01-06 10:43:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.01.2014 14:44, masti pisze:
    /.../
    > ten list ma jedną zaletę. Rozpoczął dyskusję o rzeczywistych sprawcach
    > wypadków. I jego zawartość ma niewielkie znaczenie. A że jest
    > przejaskrawiony i pewnie fałszywką to insza inszość

    Jeszcze można tu dodać prowadzenie pod wpływem halnego. Wiąże się z
    alkoholem,
    bo jak jest halny to górale pija na umór żeby się nie powiesić.

    Jeżdżenie w czasie halnego powinno być zakazane, bo bardziej obniża on
    zdolności kierownicze, niż piwko.

  • 53. Data: 2014-01-06 11:27:17
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > Bz przesady. Sam się przyznał, że parę razu musiał skłamać. A "za
    > demokracji" już też kilka spraw przegrał.

    Przegrał nawet z p. Benderem, ktory to go nazywał Goebbelsem stanu
    wojennego. Wiem wiem, pozwami, zażaleniami na krytykę osób publicznych
    sądy nie powinny się zajmować,ale mimo tego wyroku uniewinniającego,
    każdy rozsądnie myślący Polak wie że p. Bender przeholował. Więc co to
    za "przegranie" przez Urbana?

    > Ale kiedy taka jest prawda - po czym poznać, że polityk kłamie? Po
    > tym, że otwiera gębę.

    On jest taki i tak się zachowuje z jednego powodu - my mu na to
    pozwalamy. Pozwalamy szczekać co mu tylko ślina na język przyniesie,
    pozwalamy na rozszabrowywanie naszego majątku narodowego, pozwalamy na
    wprowadzenie obcych wojsk do kraju, pozwalamy wreszcie na to aby nas
    traktował jak bezrozumne bydło które na każdym kroku trzeba dyscyplinować.

  • 54. Data: 2014-01-06 11:27:48
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-04 15:16, Andrzej Lawa pisze:

    > A u was biją Murzynów.

    "elementarne zasady przyzwoitości" pozwalają takiemu jednemu zmniejszyć
    drastycznie zasiłki pogrzebowe dla biedoty w czasie gdy obsypuje złotem
    rodziny swoich zmarłych kolegów.

  • 55. Data: 2014-01-06 11:28:35
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-04 15:02, misiek pisze:

    > nie bede robil ot, ale moze po przeszczepie mozgu cos zrozumiesz... chociaz
    > watpie
    > http://wolnapolska.pl/index.php/Historia/20100607124
    3/seanse-nienawici-urban-atakowa-ks-popieuszk/menu-i
    d-174.html

    Widzę że chętnie byś mnie widział w swoim gronie, przeszczepić, bądź w
    ogóle pozbawić mózgu, tak żebym intelektualnie nie wybijał się ponad
    bezmyślne bydełko?

  • 56. Data: 2014-01-06 11:29:13
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 14:24, the_foe pisze:

    > IMO to było błędne rozumowanie strony rzadowej, ze sa
    > przedstawicielami tego narodu. PRL sam sobie strzelał w nogę szafując
    > abstrakcjami w ujmowaniu ekonomii.

    Dla mnie to było oczywiste że rządy były przedstawicielami narodu, ot
    choćby ta strzelanina w Wujku, to dlatego że widmo nieogrzania sobie
    mieszkania skłoniła rządzących do strzelania do górników? Akurat wtedy
    byłem w Polsce, i pamiętam że przynajmniej na Śląsku temperatura w nocy
    spadała do - 28 stopni. Co odpowiedzialny rząd miał robić, pozwolić na
    to aby ludzie na skutek braku węgla zaczęli zamarzać na śmierć?

  • 57. Data: 2014-01-06 11:29:35
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 18:28, the_foe pisze:

    > wypadek wypadkowi nierówny. A jesli pytamy co zabija na drodze, to na
    > pewno nie pijani kierowcy, tylko prędkość. A czemu jadac 90 km/h na
    > jednopasmówce seryjnie wyprzedzaja mnie tiry tego nie wiem. Wiem
    > tylko, ze taki przemeczony kierowca zapier...y 100 km/h tam gdzie ma
    > ograniczenie do 70 jest zagrozeniem, a nie podpity kierowca co po nocy
    > snuje sie 35 km/h po pustych miejskich ulicach.

    Nareszcie jakiś głos rozsądku, na tej grupie, i ogólnie..

  • 58. Data: 2014-01-06 11:33:31
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 11:29, Trybun pisze:

> [...]
    > spadała do - 28 stopni. Co odpowiedzialny rząd miał robić, pozwolić na
    > to aby ludzie na skutek braku węgla zaczęli zamarzać na śmierć?

    chcesz mi powiedziec, ze wladza była tak nieodpowiedzialna, ze nie
    ztobiła wczesniej pokaznych zapasów wegla?

    --
    @foe_pl

  • 59. Data: 2014-01-06 12:11:31
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.01.2014 11:29, Trybun pisze:
    /..../

> [...]
    > spadała do - 28 stopni. Co odpowiedzialny rząd miał robić, pozwolić na
    > to aby ludzie na skutek braku węgla zaczęli zamarzać na śmierć?

    1. Podać się do dymisji.
    2. Ogłosić wolne wybory.
    3. Udać się do prokuratury aby zdać sprawę ze swych występków.

  • 60. Data: 2014-01-06 12:31:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    Monday, January 6, 2014, 11:28:35 AM, you wrote:

> [...]
    > Widzę że chętnie byś mnie widział w swoim gronie, przeszczepić, bądź w
    > ogóle pozbawić mózgu, tak żebym intelektualnie nie wybijał się ponad

    Ale wypowiedz się na temat, proszę. Bo to jeden ze sztandarowych
    przykładów kłamstw Urbana, DO KTÓRYCH SIĘ PRZYZNAŁ.

    --
    Best regards,
    RoMan