  • 1. Data: 2009-07-06 18:20:24
    Temat: Panie Janie do tablicy :)
    Od: "Yaro" <y...@i...pl>

    Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)

    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_p
    rzegrzewa.-20820.html

    Jarek

  • 2. Data: 2009-07-06 18:30:00
    Temat: Re: Panie Janie do tablicy :)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Yaro pisze:
    > Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)
    >
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_p
    rzegrzewa.-20820.html

    > Jarek

    Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 3. Data: 2009-07-06 18:32:28
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 6 Jul 2009 20:20:24 +0200, "Yaro" <y...@i...pl> wrote:

    >Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)
    >
    >http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_
    przegrzewa.-20820.html

    To nie wada - to tak ma byc. Za 3 lata w wersji 6.0 softu Apple
    odkryje dla swiata chlodzenie. A do tego czasu bedzie twierdził ze to
    uztkownikom niepotrzebne. ;-)

    Zdrowko

  • 4. Data: 2009-07-06 18:33:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    rzegrzewa.-20820.html

    > Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

    Mnie rozbawiło "Czarne wersje podobno nie są dotknięte tym problemem".

    Jak na czarnym może być odbarwienie od przegrzewania? Bardziej czarne? ;)

  • 5. Data: 2009-07-06 18:39:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jlg45559hhf1s16hrbibd34ppi76jtjee3@4ax.
    com...
    > To nie wada - to tak ma byc. Za 3 lata w wersji 6.0 softu Apple
    > odkryje dla swiata chlodzenie. A do tego czasu bedzie twierdził ze to
    > uztkownikom niepotrzebne. ;-)

    Za tydzień na youtube będą filmiki jak domontować radiatory i wodne
    chłodzenie. :)

  • 6. Data: 2009-07-06 18:42:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 6 Jul 2009 20:33:53 +0200, qwerty napisał(a):

    > Mnie rozbawiło "Czarne wersje podobno nie są dotknięte tym problemem".
    >
    > Jak na czarnym może być odbarwienie od przegrzewania? Bardziej czarne? ;)

    tłumocz skompilował dwa teksty. Przegrzewają się obydwa, ale białe jeszcze
    dodatkowo się przebarwiają i zostaje brzydka plama z tyłu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-07-06 18:51:28
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > To nie wada - to tak ma byc. Za 3 lata w wersji 6.0 softu Apple
    > odkryje dla swiata chlodzenie. A do tego czasu bedzie twierdził ze to
    > uztkownikom niepotrzebne. ;-)

    Bo to specjalna funkcja na zimę, zobaczycie za pół roku jakie będzie
    zadowolenie.. tylko za wcześnie ten model wypuścili na rynek..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

  • 8. Data: 2009-07-06 19:46:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    rzegrzewa.-20820.html

    > Niemożliwe. Wszak iPhone nie może mieć żadnych wad!

    Bo to bzdura... nic sie nie ptzegrzewa. Takie tam bulgotanie
    dziennikarzyny i konkurencji. Ekekty smazenie zobserwowano na 3 sztukach
    bez jaj 2mln nokii m5800 mialo wade fabryczna

  • 9. Data: 2009-07-06 19:48:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > tłumocz skompilował dwa teksty. Przegrzewają się obydwa, ale białe jeszcze
    > dodatkowo się przebarwiają i zostaje brzydka plama z tyłu

    Tak sie przegrzewaja ze zaden nie padl buhahaha konkurencja brzytwy sie
    chwyta. Poki co na wszystkich fotkach jest jeden i ten sam telefon.
    Moze i ma wade i dotyka procek obudowy przenoszac cieplo.

    Jakos o 2mln Nokii z wada fabryczna glosnika szybko zescie trole zapomnieli

  • 10. Data: 2009-07-06 19:54:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Yaro pisze:
    > Taka wiadomość a grupowy sadownik cicho siedzi :)
    >
    > http://www.benchmark.pl/aktualnosci/iPhone_3GS_sie_p
    rzegrzewa.-20820.html

    Ojej iphone wrzucony do pieca sie pali to dopiero zaskoczenie