  • 1. Data: 2009-07-06 17:20:58
    Temat: wyłącza mi się telefon
    Od: Iga <s...@o...pl>

    Witam,
    mam problem, może ktoś wie co jest tego przyczyną..Mam Sony Ericssona
    w810i z 2 Gb kartą pamięci. Wszystko działało bez zarzutu przez
    dłuższy czas, teraz po wejściu do folderu z tapetkami i przeglądaniu
    ich w pewnym momencie telefon gaśnie i uruchamia się '"jakby " (nie
    wyłącza się zupełnie, nie trzeba podawać PIN-u) od nowa. w serwisie
    zasugerowano skan antywirem. Przeskanowałam. Czysto. Telefon
    sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

  • 2. Data: 2009-07-06 18:32:32
    Temat: Re: wyłącza mi się telefon
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
    > zasugerowano skan antywirem. Przeskanowałam. Czysto. Telefon
    > sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

    Kiedy to się stało, jaka sieć?
    Wczoraj słuchając radia i przeglądając zasoby routera telefon wykonał taką
    samą czynność opisaną przez Ciebie i wi-fi w routerze przestało działać.
    Blisko 3 miesięczny uptime poszedł w zapomnienie.

  • 3. Data: 2009-07-06 18:34:48
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Iga pisze:
> [...]
    > zasugerowano skan antywirem. Przeskanowałam. Czysto. Telefon
    > sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

    A zobacz czy z inną karta pamięci też będzie się restartował, albo też w
    ogóle wyciągnij kartę.

    --
    pzdr, Piotr M
    "Stirlitz musiał coś załatwić w Kancelarii Rzeszy. Podszedł do okienka,

  • 4. Data: 2009-07-06 19:54:28
    Od: Kinga xxxxxx <k...@g...com>

    > Kiedy to się stało, jaka sieć?

    ciężko powiedzieć..kilka tygodni temu?..nie wiem w jakich
    okolicznościach..
    siec PLAY
    jeśli nie wchodzę w ten folder nic się nie dzieje
    restartuje się tylko wtedy, kiedy próbuje przeglądać obrazki

  • 5. Data: 2009-07-06 20:03:40
    Od: Iga <s...@o...pl>

  • 6. Data: 2009-07-06 20:05:06
    Od: Iga <s...@o...pl>

    On 6 Lip, 20:34, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > A zobacz czy z inną karta pamięci też będzie się restartował, albo też w
    > ogóle wyciągnij kartę.

    w tej chwili innej karty nie mam
    w ogóle karty nie mogę wyciągnąć bo moje mp3 gdzie się zmieszczą? ;)

  • 7. Data: 2009-07-07 04:52:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Iga pisze:
> [...]
    > zasugerowano skan antywirem. Przeskanowałam. Czysto. Telefon
    > sformatowałam, ściągnęłam nowy soft. Dalej jednak dzieje się to samo.

    A czy to nie ktoras konkretna tapetka robi crash ?
    Proponuje wykasowac tepetki i wgrac jedna dwie male i zobaczyc.

    Byc moze ktorys z plikow podczas odczytu zawiesza przegladarke

  • 8. Data: 2009-07-07 18:35:56
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > A czy to nie ktoras konkretna tapetka robi crash ?
    > Proponuje wykasowac tepetki i wgrac jedna dwie male i zobaczyc.
    > Byc moze ktorys z plikow podczas odczytu zawiesza przegladarke

    Dokładnie, Byc może jakis plik jest uszkodzony i wywala SO. Niby powinno to
    być oprogramowane obsługą błędów, no ale właśnie: niby.
    Przem