eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Plus odmówił konwersji numeru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2009-07-06 11:40:03
    Temat: Plus odmówił konwersji numeru
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    Witam.

    Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
    zmiany regulaminu (telefon był na firmę). W piśmie zaznaczyłem, że chcę
    by numer był przepisany do simplus.
    Dzisiaj dzwoni syn (on jest użytkownikiem numeru), że numer jest
    nieaktywny. Okay, chciałem doładować numer i tutaj niespodzianka -
    numeru nie da się doładować. Telefon do BOKu, panienka mówi, że brak
    technicznych możliwości przeniesienia numeru simplusa, proponuje
    wycofanie wypowiedzenia umowy.
    Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden
    numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?
    Z głupim uśmieszkiem poinformował, że mam 2 tygodnie na posypanie głowy
    popiołem i powrót niczym syn marnotrawny na łono Polkomtela.
    I teraz co z tym fantem robić? Dzisiaj pójdę do Play, ale jeśli Plus
    wycofał numer z puli numerów zajętych nic z tej strony nie da się
    zrobić. To wygląda trochę w stylu "nie mamy pana płaszcza. i co nam pan
    teraz zrobi?"

    ALex


  • 2. Data: 2009-07-06 11:49:35
    Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik ""ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)""
    <a...@n...graf.torun.pl> napisał w wiadomości
    news:h2sns3$h4q$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam.
    >
    > Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
    > zmiany regulaminu (telefon był na firmę). W piśmie zaznaczyłem, że chcę by
    > numer był przepisany do simplus.
    > Dzisiaj dzwoni syn (on jest użytkownikiem numeru), że numer jest
    > nieaktywny. Okay, chciałem doładować numer i tutaj niespodzianka - numeru
    > nie da się doładować. Telefon do BOKu, panienka mówi, że brak technicznych
    > możliwości przeniesienia numeru simplusa, proponuje wycofanie
    > wypowiedzenia umowy.
    > Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden numer
    > z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?
    > Z głupim uśmieszkiem poinformował, że mam 2 tygodnie na posypanie głowy
    > popiołem i powrót niczym syn marnotrawny na łono Polkomtela.
    > I teraz co z tym fantem robić? Dzisiaj pójdę do Play, ale jeśli Plus
    > wycofał numer z puli numerów zajętych nic z tej strony nie da się zrobić.
    > To wygląda trochę w stylu "nie mamy pana płaszcza. i co nam pan teraz
    > zrobi?"


    ja mam od kilku lat numer w plusie - dokładniej w mixie - i posłałem tydzień
    temu pytanie czy przejście po zakończeniu kontraktu na simplusa spowoduje
    utratę środków - do dzisiaj nie mam odpowiedzi... już chyba wiem dlaczego :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły



  • 3. Data: 2009-07-06 11:50:47
    Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski) pisze:
    > Zagotowałem się. Wizyta w salonie, tak krawaciarz twierdzi, że żaden
    > numer z po rozwiązaniu umowy nie został przeniesiony do simplus. Kłamie?

    Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu
    przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem
    ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić.
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/


  • 4. Data: 2009-07-06 12:26:44
    Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:h2soil$bc9$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Kłamie, wszystkie numery abonamentowe po rozwiązaniu umowy są z automatu
    > przenoszone do Simplus. Krawaciarz pieprzy. Musiałeś być dobrym klientem
    > ( w sensie: dużo płaciłeś ) i nie chcą Cię puścić.

    No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia
    numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało się
    dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo" nie
    wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych przez opa.
    Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK powiedział, że numer
    się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył...
    pozdr
    sil


  • 5. Data: 2009-07-06 14:09:29
    Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-06 13:40, "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" wrote:

    > Rozwiązałem umowę z Plusem ze względu na barak akceptacji jednostronnej
    > zmiany regulaminu (telefon był na firmę).

    Ja dostałem pismo od plusa i tam było napisane że numer w ciągu miesiąca
    musi być gdzieś przeniesiony, inaczej utrata numeru. Może jeszcze jest
    szansa na play fresh.


  • 6. Data: 2009-07-06 15:15:50
    Temat: Re: Plus odmówił konwersji numeru
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    silesiac pisze:
    > No niestety mają furtkę - oficjalnie nie dają możliwości pozostawienia
    > numeru w simplusie więc nic im zrobić nie można, wszystko, co dokonywało
    > się dotychczas na tej zasadzie "doładowanie w dzień po opuszczeniu abo"
    > nie wynikało z jakichkolwiek ogólnie dostępnych informacji podanych
    > przez opa. Hehm ja miałem taką sytuację, że mi jeden gość w BOK
    > powiedział, że numer się automatycznie "przeniesie" a drugi zaprzeczył...

    Tak, masz rację. Wątkotwórca popełnił błąd niedopuszczalny w tym kraju -
    pomyślał logicznie;) Jak chciał przenieść numer do oferty pre-paid to
    konsultanci robili wszystko, żeby go zatrzymać przy abonamencie (
    pewniejsze zyski ) I dlatego nie zgodzili się na przejście do oferty
    pre-paid. W momencie, w którym nasz biedny abonent wypowiedziałby im
    umowę to sprawa wyglądałaby inaczej - nie ma klienta, nie ma ŻADNYCH
    zysków. Wtedy numer szybko zostałby aktywowany w ofercie pre-paid i
    czekaliby na załadowanie konta. W moim przypadku czekali pół roku... i
    się nie doczekali;)

    Wniosek: chcesz przenieść numer z abonamentu na kartę w sieci Minus to
    nie składaj żadnych wniosków o przeniesienie - złóż rezygnację z
    abonamentu. Po odebraniu kwadryliona telefonów błagających, żebyś został
    przy abonamencie - numer zostanie przeniesiony do SimMinusa;)
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: