  • 1. Data: 2015-07-25 04:43:54
    Temat: Panowie, dziewczynie trzeba pomóc
    Od: Konspirator <x...@g...com>

    Takie zadała pytanie:
    > odnośnie obiektywów. Mam fuji x-t1. Poszukuję coś w góry szerokiego
    pod ten system. Możesz coś doradzić? Jasnego i stałkę. Jestem z gór :)

    Ja też będę wdzięczny za odpowiedź.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2015-07-29 23:18:54
    Temat: Re: Panowie, dziewczynie trzeba pomóc
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-07-25 04:43, Konspirator wrote:
    > Takie zadała pytanie:
    > pod ten system. Możesz coś doradzić? Jasnego i stałkę. Jestem z gór :)
    >
    > Ja też będę wdzięczny za odpowiedź.

    Nie wystarczy po prostu wejść na stronę Fuji albo jakiegoś sklepu
    i wybrać?
    To jest młody system z marginalną liczbą obiektywów od innych firm -
    większość ogniskowych jest unikatowa, więc nie ma wyboru.

    Swoją drogą... kupić taki dziwaczny korpus i nie wiedzieć, jaka jest
    do niego dostępna optyka...

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2015-08-03 08:12:59
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Samstag, 25. Juli 2015 04:43:57 UTC+2 schrieb Konspirator:
    > Takie zadała pytanie:
    > pod ten system. Możesz coś doradzić? Jasnego i stałkę. Jestem z gór :)
    >
    > Ja też będę wdzięczny za odpowiedź.
    >
    > --
    > ?(??_?)? ? ???

    jestem przeciwnikiem genderyzmu.
    ze pytanie dotyczy kobiety - nic z tego szczegolnego nie wynika.
    nie ma powodu , by udzielac odpowiedzi w trybie nadzwyczajnym.
    skutki rownouprawnienie zaczynamy my juz faceci odczuwac - coraz czesciej musimy
    czekac w kolejce do toalety, To juz niemal regula na lotniskach. wczesniej to bylo
    nie do pomyslenia.

  • 4. Data: 2015-08-03 12:32:12
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    W dniu 2015-08-03 o 08:12, XX YY pisze:

> [...]
    czekac w kolejce do toalety, To juz niemal regula na lotniskach. wczesniej to bylo

    Genederyzmem, to jest raczej to co napisałeś :-) A pierwotny wątek
    bardziej był szowinistyczny, a nie genderowy.

    Ale to oczywiście OT.

    Wojtek

    --
    polecam solidny polski hosting:
    ========== www.smarthost.pl ===

  • 5. Data: 2015-08-03 23:20:13
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2015-07-25 04:43, Konspirator pisze:
    > Takie zadała pytanie:
    > pod ten system. Możesz coś doradzić? Jasnego i stałkę. Jestem z gór :)
    >
    > Ja też będę wdzięczny za odpowiedź.

    Samyang 12/2. Nic lepszego o takiej jakości i jej relacji do ceny oraz
    gabarytów nie znajdziesz.

    --
    marcin