  • 1. Data: 2015-08-05 10:10:57
    Temat: namiar na Serwis Sony - poważny
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Cześć,

    macie może jakiś namiar na _sensowny_ serwis Sony?

    Mam taki problem, że w SLT-A65V padł przypuszczalnie moduł GPS.
    Sprawdziłem, to jest GP868 A-1837-380-A, mała płytka 10x20 mm.

    Ja rozumiem, że wszyscy chcą na wszystkim zarobić, i to generalnie nie
    jest dla mnie problem, ale chyba oczekiwanie, że mi napiszą ile będzie
    trwać wymiana, kiedy może zostać zrobiona i ile będzie kosztować
    zakładając że chodzi istotnie o wymianę tego modułu to nie jest coś
    niespotykanego.

    Nie mogę zostawić im w tej chwili aparatu na "typowo od 3 do 10 dni" bez
    żadnej informacji o cenie naprawy, samej płytki oczywiście też nie chcą
    sprzedać, bo za mało by zarobili (potrafię odkręcić 15 wkrętów). Wielkie
    mi pocieszenie, że diagnostyka jest bezpłatna.

    PRAM, CSI.

    Wysyłają to do Chin i nie mają bladego pojęcia o niczym?

    No nie wiem, jak się dzwoni z pytaniem o wymianę akumulatora albo innych
    świec w samochodzie, to też chcą by przyjechać i zostawić na tydzień lub
    dwa, czy raczej potrafią podać cenę i termin bez oglądania?
    --
    Krzysztof Hałasa