  • 1. Data: 2015-07-26 10:59:43
    Temat: Parkowanie przy lub niedaleko od kościoła św. Anny w Krakowie
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Gdzie można zaparkować w sobotę przy kościele św. Anny w Krakowie lub w
    pobliżu - uroczystość ślubna. Jak z wjazdem do strefy? Spodziewam się,
    że są duże utrudnienia z parkowaniem w tej strefie, stąd moje pytanie.

  • 2. Data: 2015-07-27 11:51:23
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 26 lipca 2015 10:59:51 UTC+2 użytkownik TM napisał:
    > Gdzie można zaparkować w sobotę przy kościele św. Anny w Krakowie lub w
    > pobliżu - uroczystość ślubna. Jak z wjazdem do strefy? Spodziewam się,
    > że są duże utrudnienia z parkowaniem w tej strefie, stąd moje pytanie.

    ul. Czapskich, Jabłonowskich, Loretańska, Kapucyńska. Dojedziesz od Alei ul
    Piłsudskiego i krążysz aż coś upolujesz. Remont na Straszewskiego już chyba
    zakończony, teraz jest na Dunajwskiego rozkopane.
    W soboty, niedziele parkowanie nie jest płatne.
    --
    jureko