  • 11. Data: 2016-05-13 16:23:18
    Temat: Re: Parowanie wartości w okienku pamięci
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 13.05.2016 o 16:17, wloochacz pisze:
    > /ciach/
    > Ta baza obiektów, to baza danych? Jeśli tak, to będzie to łatwe.
    > Jeśli nie - wrzuć je do bazy danych (np. SQLite) i będzie łatwe ;-)
    Jedne dane są z jednej bazy a drugie z drugiej

  • 12. Data: 2016-05-13 16:57:49
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, May 13, 2016 at 4:23:19 PM UTC+2, Borneq wrote:
    > Jedne dane są z jednej bazy a drugie z drugiej

    Podaj strukturę kluczowych elementów baz i rozmiary tabel.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-05-13 17:11:43
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 13.05.2016 o 14:39, M.M. pisze:

    > Dlaczego hash-table nie jest odpowiednia aby połączyć wszystkie w
    > pary?

    Znalazłem fajne wykłady Zofii Kruczkiewicz na temat sortowania zewnętrznego.

  • 14. Data: 2016-05-13 23:03:47
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, May 13, 2016 at 5:11:44 PM UTC+2, Borneq wrote:

    > Znalazłem fajne wykłady Zofii Kruczkiewicz na temat sortowania zewnętrznego.

    Rozumiem, że chcesz posortować i zrobić wyszukiwanie binarne. To całkiem
    dobra metoda, ale indeks oparty na funkcji hash (zazwyczaj) da dużo
    lepsze efekty.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2016-05-14 09:55:59
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 13.05.2016 o 23:03, M.M. pisze:
    > Rozumiem, że chcesz posortować i zrobić wyszukiwanie binarne. To całkiem
    > dobra metoda, ale indeks oparty na funkcji hash (zazwyczaj) da dużo
    > lepsze efekty.

    Jak jest posortowane, mogę porównać liniowo,
    zobacz:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.lang
    .delphi/kfPnu1e8UqQ

    a haszy tutaj nie za bardzo rozumiem

  • 16. Data: 2016-05-14 10:49:33
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, May 14, 2016 at 9:56:00 AM UTC+2, Borneq wrote:

    > Jak jest posortowane, mogę porównać liniowo,
    > zobacz:
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.lang
    .delphi/kfPnu1e8UqQ

    > a haszy tutaj nie za bardzo rozumiem

    To co piszesz o porównaniu liniowym, to chyba w ogóle najlepsza metoda, ale
    ma wady: można to zrobić:
    1) tylko na jednym kluczu
    2) po wstawieniu danych, trzeba średnio 0.5*N danych przesunąć
    3) przed operacją trzeba posortować.

    Coś pisałeś, że masz wiele kluczy. Możesz sortować po każdym
    kluczu i po każdym sortowaniu zrobić kolejne złączenie.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-05-17 09:11:18
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2016-05-13 o 16:23, Borneq pisze:
    > Jedne dane są z jednej bazy a drugie z drugiej
    Jeśli ta baza danych pozwala na zadawanie zapytań i łączenie ich z
    jednej bazy z drugą, to tak - to też jest łatwe.

    --
    wloochacz