  • 1. Data: 2013-08-26 18:40:29
    Temat: Partia Kierowców
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Istnieje w Polsce coś takiego jak Partia Kierowców ? :)
    WOJO

  • 2. Data: 2013-08-26 20:02:02
    Temat: Re: Partia Kierowców
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Aug 2013 18:40:29 +0200, WOJO

    > Istnieje w Polsce coś takiego jak Partia Kierowców ? :)

    Kolejny zbiór największych debili? Wątpię.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-08-26 21:08:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-26 18:40, WOJO pisze:
    > Istnieje w Polsce coś takiego jak Partia Kierowców ? :)
    > WOJO
    To ja chce być prezesem.

  • 4. Data: 2013-08-26 21:23:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > To ja chce być prezesem.
    Obiecaj benzynę po 1,6 zł, gaz po 0,72 zł, darmowe autostrady bez ograniczeń
    prędkości, policję zajmującą się SŁUŻENIEM, a nie pierdoleniem się po
    krzakach, likwidację większości uprawnień represyjnych służb
    i zrealizuj choć jedną z tych obietnic, a masz mój dożywotni głos.
    Pewnie ktoś się zastanawia dlaczego takie ceny.
    Ano ostatnio miałem okazję trochę poobserwować naszych zachodnich sąsiadów.
    Zarobki 1500-2000E (Polska 1600-2000 zł), paliwo 1,6E (Polska 6 zł), gaz
    0,72E (Polska 2.3 zł), kebab 3,5E (Polska 11 zł), autostrady i policja
    (szkoda słów na porównanie).
    I zapomniałbym o chyba najważniejszym VAT 19% (Polska 23%, a już niedługo
    ...24,25...)
    Więcej nie chce mi się nawet przytaczać.
    Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2013-08-26 22:13:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-08-26 18:40, WOJO pisze:
    > Istnieje w Polsce coś takiego jak Partia Kierowców ? :)
    > WOJO

    Chcesz robić za aktyw i czerpać korzyści i profity?

    Taka jedna ostatnio przyjmuje martwe dusze :-)

  • 6. Data: 2013-08-26 22:43:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-26 21:23, WOJO pisze:
> [...]
    > represyjnych służb
    > i zrealizuj choć jedną z tych obietnic, a masz mój dożywotni głos.
    Załatwione

> [...]
    > niedługo ...24,25...)
    > Więcej nie chce mi się nawet przytaczać.
    > Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?
    Polacy mają chyba prywatę i kombinatorstwo we krwii i to chyba
    najbardziej rozpierdala ten kraj. No i do władzy pchają się
    cwaniaki. Ale to NTG.

  • 7. Data: 2013-08-26 23:10:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Aug 2013, WOJO wrote:

    > Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?

    Może bilans odsetek jest taki, że to im obiecują spłatę odsetek? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2013-08-27 00:11:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-08-26 21:23, WOJO pisze:
    > Więcej nie chce mi się nawet przytaczać.
    > Jakim sposobem im się to opłaca, a raczej nam się nie opłaca?
    No wiesz - oni przegrali wojnę, a my, zwycięzcy, zrzekliśmy się
    reparacji wojennych, bo przecież nie kopie się leżącego ;-)

    Maciek

  • 9. Data: 2013-08-27 01:16:27
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 00:11:53 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > No wiesz - oni przegrali wojnę, a my, zwycięzcy, zrzekliśmy się
    >
    > reparacji wojennych, bo przecież nie kopie się leżącego ;-)

> [...]

    Kłamstwo powtarzane wiele razy staje się prawdą. Reparacje pomiędzy Niemcami a Polską
    zostały rozliczone i zapłacone. Bardzo pokrętnie zostało to zrobione ale to rozdział
    zamknięty. W zamian za NRD ZSRR przejął na siebie wypłatę odszkodowań dla państw
    jakie znalazły się w jego strefie wpływów. Nie wiem czy wywiązał się w stosunku do
    pozostałych państw socjalistycznych. W zasadzie mam to w dupie czy się wywiązał. Z
    Polską było tak. Jak wielka trójka ustalała granice w powojennej Europie to Stalin
    nie chciał Polski u siebie. Pozostała dwójka wcisnęła mu Polskę na siłę. Zmiana
    granic Polski to też ich robota. W zamian za tereny na wschodzie. Tereny słabo
    zaludnione, bez infrastruktury przemysłowej Polska dostała tereny na zachodzie.
    Obliczono wartość księgową terenów które straciliśmy i tych które otrzymaliśmy.
    Różnica z tego co pamiętam wynosiła ok 11 miliardów ówczesnych dolarów na korzyść
    terenów na zachodzie. Oddaliśmy 11 miliardów dolarów ZSRR. Tereny na zachodzie Polski
    to odszkodowanie za wojnę. Z ekonomicznego punktu widzenia był to doskonały interes.

  • 10. Data: 2013-08-27 01:57:56
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2013 22:43:41 UTC+2 użytkownik megrims napisał:

    > Załatwione

    > Polacy mają chyba prywatę i kombinatorstwo we krwii i to chyba
    >
    > najbardziej rozpierdala ten kraj. No i do władzy pchają się
    >
    > cwaniaki. Ale to NTG.

    jaka prywata jakie kombinatorstwo? To co napisałeś jest medialne ale nie prawdziwe.
    Polska od zakończenia wojny była kolonią. I to nie kolonią ZSRR. Duża część artykułów
    w zachodnich sklepach pochodziła z PRL. Oczywiście były sprzedawane pod innymi
    markami. To były tanie artykuły. Przez 50 lat byliśmy takimi tanimi europejskimi
    Chinami dla Niemców, Francuzów, Anglików. Teraz jest tak samo. W `Łodzi produkuje się
    tapicerkę do prawie wszystkich samochodów produkowanych w Europie. Gdzieś na Śląsku
    silniki do nich. Robotnicy to produkujący dostają kilka razy mniej za pracę niż by
    dostali robotnicy w krajach Europy zachodniej. W zamian za to Niemiec może kupić
    sporo tańszy samochód. Tak zawsze działały systemy kolonialne. I ile jak był
    socjalizm można było by za to przypierdolić tym co wtedy rządzili. To teraz nie ma za
    taką sytuację komu dać w ryja. na dodatek jakiś chuj wczoraj w telewizji tłumaczył że
    mniej zarabiamy bo mamy mniejszą wydajność pracy. No rzesz kurwa jego mać. Znam kogoś
    kto pracuje w tej fabryce od tapicerki samochodowej. Zapierdala jak w obozie
    koncentracyjnym za 1900 na rękę. Jak by więcej pracował to by umarł z przepracowania.
    Kiedyś opowiadał jak go wypierdolić z roboty chcieli bo włączył do kontaktu ładowarkę
    do e papierosa. Szwaczki mają w krzesełkach zainstalowane czujniki czy siedzą i szyją
    czy poszły się wysikać albo zapalić. Rozliczają ich czas pracy z tych czujników.