  • 1. Data: 2013-08-26 21:10:30
    Temat: szyba
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj zostało ujawnione zniszczenie szyby bocznej.
    Policja, PZU, ASO itp. Ktoś chciał się wjebać do auta.

    Zastanawiam się, czy auto dla gwiazdora Disco Polo
    czyli perłowy CL600 jest autem które kradną?

  • 2. Data: 2013-08-26 21:12:17
    Temat: Re: szyba
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 21:10:30 +0200 osobnik zwany megrims
    napisał:

    > Dzisiaj zostało ujawnione zniszczenie szyby bocznej. Policja, PZU, ASO
    > itp. Ktoś chciał się wjebać do auta.
    >
    > Zastanawiam się, czy auto dla gwiazdora Disco Polo czyli perłowy CL600
    > jest autem które kradną?

    a może po prostu liczyli na fanty?
    U mnie kiedyś wywalili szyby w 3 samochodach po czym nic nie ukradli.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-08-26 21:17:19
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-26 21:12, masti pisze:

    > a może po prostu liczyli na fanty?
    > U mnie kiedyś wywalili szyby w 3 samochodach po czym nic nie ukradli.

    Mówili ostatnio gdzieś w TV, że znów wzrasta ilość kradzieży
    aut w Polsce. Gdyby chcieli auto zabrać, to by zabrali.
    Wydawało mi się, że taki egzot to jest bezpieczny i święty
    spokój. Zobaczymy czy będą kolejne podejścia.

  • 4. Data: 2013-08-26 21:23:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.08.2013 21:12, masti pisze:

    > a może po prostu liczyli na fanty?
    > U mnie kiedyś wywalili szyby w 3 samochodach po czym nic nie ukradli.

    Ewentualnie ktoś sfrustrowany chciał odreagować na "pedalskim
    samochodzie jakiegoś wyzyskiwacza/kombinatora" ;)

    Swoją drogą jakbym miał jakiś odpicowany samochód to - pomijając taki
    detal, że byłby to raczej jakiś klasyk, a nie takie cuś - trzymałbym go
    w garażu i jeździł delikatnie od święta.

    Na codzień lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie sprawny :D

    Łatwiej też się wcisnąć na inny pas :)

  • 5. Data: 2013-08-26 21:27:03
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Swoją drogą jakbym miał jakiś odpicowany samochód to - pomijając taki
    > detal, że byłby to raczej jakiś klasyk, a nie takie cuś - trzymałbym go w
    > garażu i jeździł delikatnie od święta.

    Niestety nie wszyscy mogą wybudować sobie pod blokiem garaż...
    WOJO

  • 6. Data: 2013-08-26 21:27:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 21:23:35 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

> [...]
    > w garażu i jeździł delikatnie od święta.
    >
    > Na codzień lepszy jest stary, pobijany grat - tylko technicznie sprawny

    w wypadku tych 3 szyb to były optyczne graty :)

  • 7. Data: 2013-08-26 21:37:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-08-26 21:27, WOJO pisze:

    > Niestety nie wszyscy mogą wybudować sobie pod blokiem garaż...
    > WOJO
    W garażu, to żona parkuje. A to auto parkuje na ogrodzonym parkingu
    pod firmą. Dzisiaj zabrałem go do domu.

  • 8. Data: 2013-08-26 21:39:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.08.2013 21:27, masti pisze:

    > w wypadku tych 3 szyb to były optyczne graty :)

    A to ciekawe... Może po prostu przypadkowy wandalizm jakiegoś pijaka.

  • 9. Data: 2013-08-26 21:41:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 26 Aug 2013 21:39:16 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    napisał:

    > A to ciekawe... Może po prostu przypadkowy wandalizm jakiegoś pijaka.

    na pewno nie. Nie stały obok siebie i ktoś grzebał po wnętrzu. to były
    czasy kradzieży radioodbiorników. Ale żaden z 3 nie miał panelu w schowku
    więc radia zostały. Ale szyby poszły

  • 10. Data: 2013-08-26 22:05:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.08.2013 21:27, WOJO pisze:

    > Niestety nie wszyscy mogą wybudować sobie pod blokiem garaż...

    Podobnież stajnię. Czy w takiej sytuacji, będąc pasjonatem jazdy konnej,
    jeździłbyś na co dzień dosiadając własnego wierzchowca? ;)