  • 1. Data: 2010-10-13 13:48:54
    Temat: Passat - dźwignia zmiany biegów a wskazówka prędkościomierza
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    Zauważyłem dziwny objaw w Passacie. Podczas zmiany biegów na bieg drugi,
    czwarty bądź szósty opada wskazówka prędkościomierza. Dzieje się tak tak
    długo jak długo dociskam dźwignię do krawędzi. Po puszczeniu dźwigni
    zmiany biegów wskazówka prędkościomierza wraca z powrotem na właściwą
    pozycję. Co może dawać tego typu objawy? Passat B5 '00 TDI.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 13:46:02 user up 12589 days, 1:41, 1 user, load average: 0.90, 0.18, 0.54 ]

    The fall will give you time to think on your failure.

  • 2. Data: 2010-10-13 14:16:27
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Artur M. Piwko" wrote:
    > Co może dawać tego typu objawy? Passat B5 '00 TDI.

    Np. czujnik prędkości, który jest zamontowany w skrzyni?
    Może kabelek zahaczył się o wodzik i właśnie przy biegach
    2,4,6 nie kontaktuje coś? Przyjrzyj się dokładnie.

    U mnie w Toledo '01 działy się cuda ze wskazówką i po
    wymianie czujnika wszystko ustąpiło.

    Pozdrawiam
    .Peeter