  • 41. Data: 2013-03-30 04:42:23
    Temat: Re: PeCet zdycha -- co w zamian?
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > I aby było jasne -- nie reklamuję tego smartfonu, ale zauważam, że
    > świat podąża w kierunku bezprzewodowego ładowania

    Zgadza sie, firm zainteresowanych ta technologia jest wiele.
    www.wirelesspowerconsortium.com/member-list
    Nawet iPhone 4S ja obsluguje (5 juz nie).
    www.computerworld.com/s/article/9231227/Why_no_wirel
    ess_charging_in_the_iPhone_5_

    > bez względu na to, czy to się grupowym przygłupom podoba, czy nie podoba.
    :)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 42. Data: 2013-03-30 12:51:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "astro" kj5muv$30n$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Zgadza sie, firm zainteresowanych ta technologia jest wiele.
    www.wirelesspowerconsortium.com/member-list

    I chwała Bogu, bo mnie nie podoba się podpinanie drutów.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2013-04-02 11:49:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "astro" kj5muv$30n$...@p...wsisiz.edu.pl

    > I chwała Bogu, bo mnie nie podoba się podpinanie drutów.

    masz jakieś traumatyczne przeżycia z dzieciństwa?

  • 44. Data: 2013-04-12 22:43:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kf8jo8$n05$...@n...news.atman.pl

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2013/
    15/raport-z-rynku-komputerow-tak-zle-nie-bylo-od-199
    4-roku.aspx#utm_campaign=Newsletter&utm_source=KS&ut
    m_medium=Mail&utm_content=ArticleTitleLinks

    Gdybym miał skłonności do przesady, powiedziałbym,
    że rynek komputerów PC znika na naszych oczach. Na
    szczęście aż tak źle nie jest, nie zmienia to jednak
    faktu, że jest najgorzej od prawie 20 lat.

    Tak przynajmniej twierdzi firma analityczna IDC,
    która w swoim raporcie za ostatni kwartał tego roku
    odnotowała 14-procentowy spadek w dostawach komputerów
    PC. Najwyższy od 1994 roku, w którym IDC zaczęło
    dostarczać swoje zestawienia dotyczące rynku.

    Co ciekawe, analitycy z IDC wcześniej przewidywali,
    że w pierwszym kwartale tego roku na rynku komputerów
    nastąpi spadek dostaw na poziomie 7,7 procent, a tymczasem
    liczba ta uległa niemalże podwojeniu.

    Największy spadek, bo aż 24-procentowy, zanotowało HP,
    które jednak mimo tej pogarszającej się sytuacji nadal
    pozostaje liderem na rynku komputerów (wyniki za pierwszy
    kwartał tego roku). W kategorii ostatnich spadków drugie
    miejsce należy do Lenovo (spadek o 20 procent), a trzecie
    do Della (spadek o 11 procent).

    Powodów do zadowolenia zdecydowanie nie ma również Microsoft,
    czyli firma, której systemy operacyjne są zainstalowane na ok.
    90% wszystkich pecetów na rynku. Okazuje się bowiem, że
    wprowadzenie do sprzedaży Windowsa 8 wcale nie wzmocniło
    rynkowej sytuacji komputerów, a nawet wręcz przeciwnie - pogorszyło ją.

    Mówiąc krótko, nie jest to dobry czas dla producentów
    komputerów. A w kolejnych latach będzie jeszcze gorzej,
    na co wskazują najnowsze prognozy, sugerujące kolejne
    spadki ilości pecetów dostarczanych na rynek. Obecnie
    rynek przesuwa się bardziej w stronę smartfonów i tabletów,
    które cały czas zdobywają coraz większą popularność, grając
    na nerwach firmom takim jak HP, Lenovo czy Dell.

    -=-

    11 kwietnia 2013 13:04

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2013-04-14 21:31:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > PC. Najwyższy od 1994 roku, w którym IDC zaczęło
    > dostarczać swoje zestawienia dotyczące rynku.

    i co chciałeś nam powiedzieć tym czymś?

  • 46. Data: 2013-04-14 22:45:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" kkf06f$p99$...@n...task.gda.pl

    15/raport-z-rynku-komputerow-tak-zle-nie-bylo-od-199
    4-roku.aspx#utm_campaign=Newsletter&utm_source=KS&ut
    m_medium=Mail&utm_content=ArticleTitleLinks

    > i co chciałeś nam powiedzieć tym czymś?

    Tym czymś chciałem powiedzieć, że nie tylko ja uważam, iż PeCet zdycha.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2013-04-27 00:44:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kkf4i2$gfq$...@n...news.atman.pl

> [...]
    m_medium=Mail&utm_content=ArticleTitleLinks

    > Tym czymś chciałem powiedzieć, że nie tylko ja uważam, iż PeCet zdycha.

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/sprzet/2013/17/2
    6-mld-procesorow-arm-sprzedanych-od-poczatku-roku.as
    px

    2,6 mld procesorów ARM sprzedanych od początku roku. Takich liczb tylko
    pozazdrościć!

    Na pohybel gównianemu procesorowi triumwiratu Intel-IBM-Mikrogówno.

    Jak tak dalej pójdzie, na jednego człowieka przypadnie kilka ARMów rocznie. :)
    Ja, dzięki smartfonowi, pierwszy raz zobaczyłem swoje zęby od strony języka.
    Odpaliłem kamerkę netową i na ekranie notebooka widziałem wnętrze swojej buzi.

    Końca zastosowania smartfonu nie widać. A ma to tylko
    190 MB ,,dysku'' i chyba 290 MB RAMek oraz raptem 832 MHz...

    Jedyny problem -- szybkie zużycie energii zaklętej w akumulatorku.
    No i... jednak trochę miejsca zajmuje. NA ulicach widzę coraz więcej
    ludzi ze smartfonami w rękach -- nierzadko są to smartfony z wyższej
    półki, firmowe, z dużym ekranem... Może i nierychliwy Bóg, ale jednak
    kres gówna Gatesa widać wyraźnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'