  • 1. Data: 2013-01-31 12:50:14
    Temat: mp4 bez dyktafonu
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Witam

    Poszukuje mp4 z radiem ale bez dyktafonu (to konieczne).
    Proszę o propozycje.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2013-01-31 13:17:06
    Temat: Re: mp4 bez dyktafonu
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message news:kedlpg$j0j$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam
    > Poszukuje mp4 z radiem ale bez dyktafonu (to konieczne).
    > Proszę o propozycje.

    ciezko bedzie, szukaj czegos starszego, thinkpad x20 chyba nie mial mikrofonu,
    a radio\tv na usb dokupisz za grosze...

  • 3. Data: 2013-01-31 14:27:20
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-31 13:17, m4rkiz pisze:
    > "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message
    >

    > ciezko bedzie, szukaj czegos starszego, thinkpad x20 chyba nie mial
    > mikrofonu,
    > a radio\tv na usb dokupisz za grosze...

    zawsze mozna popsuc dyktafon

  • 4. Data: 2013-02-01 15:54:19
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > zawsze mozna popsuc dyktafon

    Nie zawsze. Mozliwe, ze zepsucie musialoby miec cerytyfikat o
    nieodwracalnosci :]
    Z zakupem przyzwoitych telefonow GSM "bez aparatu fotograficznego" tez sa
    juz problemy.

    ::f::

  • 5. Data: 2013-02-01 18:01:27
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-02-01 15:54, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

> [...]
    > nieodwracalnosci :]
    > Z zakupem przyzwoitych telefonow GSM "bez aparatu fotograficznego" tez

    wystarczajacym certyfikatem bedzie fizyczne zniszczenie mikrofonu.

  • 6. Data: 2013-02-01 19:00:10
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomek" napisał:

    > Poszukuje mp4 z radiem ale bez dyktafonu (to konieczne).

    Z ciekawością czekam na uzasadnienie tezy, że mp4 należy do zbioru
    "pecet".
    Po dywagacjach na temat tabletów niewiele mnie już zaskoczy, ale kto
    wie...

    > Proszę o propozycje.

    pl.rec.audio?

    JoteR

  • 7. Data: 2013-02-01 20:08:54
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 19:00:10 +0100, JoteR napisał(a):

    > Z ciekawością czekam na uzasadnienie tezy, że mp4 należy do zbioru
    > "pecet".
    > Po dywagacjach na temat tabletów niewiele mnie już zaskoczy, ale kto
    > wie...

    Proste. Te MP4 na odtwarzacz pewnie będą zgrywane z komputera. Skoro nie ma
    słowa o tym, pod kontrolą jakiego systemu operacyjnego ów komputer pracuje,t
    o pl.comp.pecet pasuje jak ulał. ;D

    (ciach...)

    [ Nikt nie żałuje czegoś, czego nigdy nie posiadał. ]
    [ (Arkana, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]

  • 8. Data: 2013-02-04 12:55:40
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > wystarczajacym certyfikatem bedzie fizyczne zniszczenie mikrofonu.

    Po czym wnosisz, ze bedzie?

    ::f::