  • 1. Data: 2009-01-01 17:35:25
    Temat: Pendrive USB Patriot XPorter i problem z podziałem na partycje
    Od: z/svc <z/svc@>

    Hej,

    Jak podzielic pendrive Patriot XPorter na partycje? Założyłem sobie
    jedną na razie, ale nie mogę w ogóle założyć drugiej. Tzn. w
    zarządzaniu dyskami pod tym urządzeniem jest wyszarzone pole 'utwórz
    partycję'. Skasować istniejącej też nie można.

    Partycję mogłem podzielić i pozakładać poza Windą, ale spod Windy
    znowu tylko jedna jest widoczna.

    Ktoś się spotkał z takim problemem?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2009-01-01 17:47:13
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    z/svc wrote:
    > Partycję mogłem podzielić i pozakładać poza Windą, ale spod Windy
    > znowu tylko jedna jest widoczna.

    Windows nie obsługuje wielu partycji na nośnikach pen-drive USB
    (bo na dyskach twardych, również USB Mass Storage, nie robi już
    takich problemów).

    NTG całkiem, więc FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-01-01 18:07:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "z/svc" napisał:

    > Partycję mogłem podzielić i pozakładać poza Windą

    Zatem to nie problem sprzętowy.

    > Ktoś się spotkał z takim problemem?

    Tak, na grupach windzianych regularnie się ten temat przewija,
    ostatnio np. tu: news:gi3iek$p7h$1@news.wp.pl.
    Ale takie dzielenie to średnio wygodne, bo na innej maszynie będzie dostęp
    tylko do jednej partycji. Chociaż z drugiej strony, jest to jakiś sposób na
    ukrycie danych ;-)

    JoteR