  • 1. Data: 2009-11-29 11:03:19
    Temat: Pentax stare? - nowe? wiadomosci
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    http://www.frazpc.pl/news/28158-Pentax_645D_za_ponad
    _pol_roku,_manual_juz_teraz

  • 2. Data: 2009-11-29 14:32:12
    Temat: Re: Pentax stare? - nowe? wiadomosci
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    kuba_k1 pisze:
    > http://www.frazpc.pl/news/28158-Pentax_645D_za_ponad
    _pol_roku,_manual_juz_teraz

    Plotka znowu odżyła, ale boję się, żeby nie było jak z zapowiadaną parę
    lat sigmą dp1. W momencie zapowiedzi i jeszcze rok, dwa po, była ciekawą
    propozycją, a teraz, gdy jest już dostępna (po paru latach od pierwszej
    zapowiedzi), jest mocno dyskusyjną przy Canonie G11, Lumiksie LX3, czy
    PENie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 3. Data: 2009-11-30 02:23:15
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    kuba_k1 wrote:
    > http://www.frazpc.pl/news/28158-Pentax_645D_za_ponad
    _pol_roku,_manual_juz_teraz

    Neverending story ;)

    d.

  • 4. Data: 2009-11-30 07:27:31
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "dominik"
    _pol_roku,_manual_juz_teraz

    > Neverending story ;)
    Myślę, że tym razem nie. Pentax prawdopodobnie pokaże na początku marca gotowy
    produkt, a w połowie roku rozpocznie sprzedaż.
    To chyba już ostatni moment aby powalczyć ze średnim formatem i zbyt wiele by
    stracili gdyby dłużej przeciągali wypuszczenie aparatu na rynek.

  • 5. Data: 2009-11-30 07:45:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gebi napisał(a):

    > Myślę, że tym razem nie. Pentax prawdopodobnie pokaże na początku marca gotowy
    > produkt, a w połowie roku rozpocznie sprzedaż.

    Ciekawe ile i jakich obiektywow do tego nowych pokaza ;)

    j.