  • 1. Data: 2010-07-01 09:14:43
    Temat: Peugeot 407 Coupe - kilka pytań
    Od: red <r...@r...com>

    Witam,
    zastanawiam się nad Peugeotem 407 w wersji Coupe i w sumie interesują
    mnie tylko 2 silniki: benzyna 3.0 V6 i diesel 2.7 również V6. Pomijam
    tutaj kwestię kultury pracy, osiągi są dosyć zbliżone, jednak czy ten
    peżotowski diesel cierpi na jakieś typowe usterki?

    Druga rzecz dotyczy skrzyni biegów - większość V6 jakie są w
    ogłoszeniach to automaty - czy są z nim jakieś problemy? Nawet nie wiem
    co to za skrzynia jest.

    Ostatnia rzecz - póki co miałem okazję jeździć tylko 407 w wersji sedan
    i wydawał mi się dosyć miękki - czy jeździł ktoś już może coupe? Czy
    jest twardy, jaką to ma w ogóle trakcję? Obecnie też jeżdzę dość
    "sztywnym" coupe i nie chciałbym zmieniać swoich nawyków w zakrętach :)

    Pozdr.