  • 1. Data: 2010-07-01 06:55:28
    Temat: Trasa K-ce --> zakopane.
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    witam,
    jak w temacie,jade z Katowic do
    Zakopanego,Jak dojechać by niestać
    gdzieś w korkach i nie nadziać się na ruch wahadłowy,ktorędy ominąć,,,
    pozdrawiam
    Mirosław

  • 2. Data: 2010-07-01 10:56:58
    Temat: Re: Trasa K-ce --> zakopane.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirosław" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4c2c1fac$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
    > jak w temacie,jade z Katowic do
    > Zakopanego,Jak dojechać by niestać
    > gdzieś w korkach i nie nadziać się na ruch wahadłowy,ktorędy
    > ominąć,,,

    Wyjechac o 4 rano ?

    J.

  • 3. Data: 2010-07-01 12:29:17
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 1 Lip, 10:56, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wyjechac o 4 rano  ?

    Przesadzasz :)
    Jechałem ostatnio pod koniec maja. Zwykle jeżdżę przez Wadowice, Suchą
    i Zawoję, ale była powódź i wybrałem znienawidzoną A4 i zakopiankę.
    Jechałem w piątek, wyjazd gdzieś koło 6:30 rano i byłem mile
    zaskoczony luzem na niemalże całej trasie. Trochę większy ruch był na
    obwodnicy Krakowa i potem od Skomielnej do Nowego Targu, ale było
    płynnie, żadnych korków.

    Nie wiem tylko jak na ruch na tej trasie wpływa fakt, że są wakacje...

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2010-07-01 12:47:28
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MarMarK napisał:

> [...]
    > płynnie, żadnych korków.
    >
    > Nie wiem tylko jak na ruch na tej trasie wpływa fakt, że są wakacje...
    Ja jechalem w sobote co prawda w okolice myslenic i zarowno jazda przez A4/Zakopianka
    OK jak i
    pozniej wracanie przez Sucha/Wadowice/Chrzanow do Jaworzna
    Jedynie przed sucha jest mijanka na moscie a wlasciwie 3 mijanki ale tylko jedna sie
    korkuje w
    weekendy na jakies 20 min w tygodniu jedna zmiana swiatel.
    Zawsze mozna jechac przez Zawoje, fajna droga, ladne widoki, brak korkow itp.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-07-01 14:14:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarMarK" <m...@o...pl> napisał w
> [...]

    >zakopiankę.
    >Jechałem w piątek, wyjazd gdzieś koło 6:30 rano i byłem mile
    >zaskoczony luzem na niemalże całej trasie.

    Czyli co - nie oplaca sie znienawidzona trasa przez Zator, Wadowice
    itp ? :-)

    >Nie wiem tylko jak na ruch na tej trasie wpływa fakt, że są
    >wakacje...

    Ja wiem jak wplywa dlugi weekend. I nie przesadzam :-)
    No dobra, moze 6:30 z Katowic tez bedzie dobrze

    J.

  • 6. Data: 2010-07-01 15:06:42
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 1 Lip, 14:14, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "MarMarK" <m...@o...pl> napisał w
    >
    > Czyli co - nie oplaca sie znienawidzona trasa przez Zator, Wadowice
    > itp ? :-)

    Myślę, że jeżeli komuś się spieszy, lub przycisnąć i nie zależy mu na
    ładnych widokach po drodze, to powinien wybrac A4->zakopianka.

    Co do długich weekendów, to wracałem kiedyś z Zakopanego przez Suchą i
    Wadowice... 9 godzin :]

    Pozdrawiam
    MK

  • 7. Data: 2010-07-04 14:43:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 06:55:28 +0200, Mirosław napisał(a):

    > witam,
    > jak w temacie,jade z Katowic do
    > Zakopanego,Jak dojechać by niestać
    > gdzieś w korkach i nie nadziać się na ruch wahadłowy,ktorędy ominąć,,,

    To proste: WCALE.
    Bo Zakopane to jeden wielki korek.

    --

  • 8. Data: 2010-07-04 22:44:56
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 4 Jul 2010 14:43:35 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > To proste: WCALE.
    > Bo Zakopane to jeden wielki korek.

    I do tego nie ma tam nic ciekawego.

    --