  • 1. Data: 2010-09-13 12:26:30
    Temat: Peugeot kombi - 307, 308, 407?
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Jeżdzę Peugeotem 307 i jestem bardzo zadowolony, tylko trochę mały bagażnik.
    Przymierzam się do kupna Peugeota wersji kombi. Na oko dość podobne wydają mi
    się modele 307, 308 i 407. Czy możecie mi proszę trochę rozjaśnić różnice miedzy
    nimi?

    Z tego co mi się wydaje, to 308 to w prostej linii następca 307 - czyli to samo,
    tylko nowocześniej. A jak się ma do nich 407?

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2010-09-13 12:38:36
    Temat: Re: Peugeot kombi - 307, 308, 407?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 12:26:30 +0200, latet napisał(a):

> [...]
    >
    > Z tego co mi się wydaje, to 308 to w prostej linii następca 307 - czyli to samo,
    > tylko nowocześniej. A jak się ma do nich 407?

    407 jest trochę większy, to następca 406.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel