  • 1. Data: 2010-09-12 18:20:15
    Temat: Antena CB na magnes. Jakimi prędkościami podróżujecie?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    Witam,

    przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    Bo ja chciałem się pochwalić, że antena może spaść z dachu... ;)
    Generalnie dopóki sam tego nie doświadczyłem, to tylko słyszałem że
    takie akcje się zdarzają... Więc teraz zawsze już będę się śmiał z tych,
    co jeżdżą z magnesami w trasy i grzeją grubo ponad 160... I więcej...

    Do sedna: Lemm at-71 na magnesie o średnicy 125mm wytrzymuje do 240 km/h.

    Pozdrawiam!

    P.S.> Może ktoś się orientuje gdzie wstawiają z należytą starannością
    szyby w Gdańsku? Jann odpada.

  • 2. Data: 2010-09-12 18:58:55
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    Mnie odpadła przyz 180 km/h. Ale ponieważ była przytrzaśnięta klapą jakies
    10 cm dalej (kabel) nie narobiła żadnych szkód.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-09-12 19:02:07
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2010-09-12 18:20, Filip KK pisze:
    > Witam,
    >
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    MIDLAND ML-145 - 210km/h spokojnie się trzyma, ale świst jest straszny.

  • 4. Data: 2010-09-12 19:04:17
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.09.2010 qba <l...@o...pldupa> napisał/a:

    > MIDLAND ML-145 - 210km/h spokojnie się trzyma, ale świst jest straszny.

    Nie ma to jak dziura w dachu, od czasu do czasu magnes odpada, trochę kurzu jakiś
    kamyszek pod magnes się wciśnie, złapie powietrze i szyby brak.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 5. Data: 2010-09-12 20:40:19
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Filip KK wrote:
    > Witam,
    >
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    Ani razu żadna.
    (prędkość maksymalna to 250 km/h)

    > Więc teraz zawsze już będę się śmiał z tych,
    > co jeżdżą z magnesami w trasy i grzeją grubo ponad 160... I więcej...

    Wspominałem, że wszystkie na magnesie były?
    Nie? To wspominam..

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-09-12 21:06:59
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    ML-145 wytrzymywala mi 180-210 km/h. Spadla przy... ~30 km/h (i dzieki temu
    nie narobila szkod) po trafieniu przez nisko przelatujace stado ptakow.

    --
    Axel

  • 7. Data: 2010-09-12 23:55:15
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-09-12 18:20, Filip KK pisze:
> [...]
    > co jeżdżą z magnesami w trasy i grzeją grubo ponad 160... I więcej...
    >
    > Do sedna: Lemm at-71 na magnesie o średnicy 125mm wytrzymuje do 240 km/h.

    Sirio ML-145 wytrzymala 247km/h.

  • 8. Data: 2010-09-13 00:11:06
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    Hustler spadł przy spacerku 5kmh gdy od poprzedzającego auta wkońcu
    odczepiły sie niskie gałęzie z przydrożnego drzewa
    Kto da mniej? :)

    Jacek

  • 9. Data: 2010-09-13 07:32:36
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2010-09-13 00:11, Jacek pisze:
> [...]
    >
    > Hustler spadł przy spacerku 5kmh gdy od poprzedzającego auta wkońcu
    > odczepiły sie niskie gałęzie z przydrożnego drzewa

    "spadła" na parkingu 0 km/h w ręce złodzieja.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 10. Data: 2010-09-13 08:30:22
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > przy jakich prędkościach Wam pospadały anteny i jakie? :)

    Wilson Little Will wytrzymywal 150km/h a spadl mi przy 80km/h przy
    wjezdzaniu na trojmiejska obwodnice.
    Na szczescie zawsze stawiam ja przy samej klapie bagaznika nie zostawiajac
    wiecej niz 5-10cm kabla.