  • 1. Data: 2020-05-03 13:27:46
    Temat: Pewnie OT - wykres
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dzień dobry,

    czy istnieje jakieś proste, najlepiej darmowe, narzędzie pozwalające
    zrobić wykres podobny do tego, jaki pokazuje oscyloskop jeśli mam
    początek i koniec impulsu w milisekundach.
    Takich impulsów jest kilkanaście i chciałbym porównać ich położenie
    względem siebie.

    Próbowałem calc z pakietu LibreOfffice, ale albo się nie da, albo (co
    bardziej prawdopodobne) ja nie potrafię.
    To co zaoferowało Google to byłoby to strzelanie z armaty do wróbla.

    Podppowiecie coś? Z góry dziękuję.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2020-05-03 13:39:39
    Temat: Re: Pewnie OT - wykres
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-03 o 13:27, Mchal M. Lechanski pisze:
    > Takich impulsów jest kilkanaście
    A dane w jakiej postaci masz?

    Robert

  • 3. Data: 2020-05-03 13:47:40
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 03/05/2020 12:39, Robert Wańkowski wrote:
    > A dane w jakiej postaci masz?

    plik csv:

    zdarzenie,timestamp

    --
    Michał

  • 4. Data: 2020-05-03 13:58:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-03 o 13:47, Mchal M. Lechanski pisze:

    > plik csv:
    >
    > zdarzenie,timestamp

    A to nie wystarczy?
    https://chart-studio.plotly.com/create/#/

    Robert

  • 5. Data: 2020-05-03 14:16:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-05-03 o 13:47, Mchal M. Lechanski pisze:

    > plik csv:
    >
    > zdarzenie,timestamp

    Ponad 20 lat temu potrzebowałem zrobić FFT z przebiegu z oscyloskopu
    (HM1507). Zebrałem próbki w pliku tekstowym w postaci:
    czas, wartość.
    I nakarmiłem nimi PSPICE. Jedno z dostępnych w nim źródeł napięciowych
    jest pobudzane takim plikiem.
    Potem to już można robić z tym sygnałem wszystko, co PSPICE pozwala a
    więc między innymi go obejrzeć.
    P.G.

  • 6. Data: 2020-05-03 14:40:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/05/2020 13:47, Mchal M. Lechanski wrote:
    > plik csv:
    > zdarzenie,timestamp

    Zerknij tutaj:

    https://raymii.org/s/tutorials/GNUplot_tips_for_nice
    _looking_charts_from_a_CSV_file.html

    Ogólnie gnuplot na pewnie wszystko, ostatecznie załaduj to do
    excela/Calca i zastosu wykres XY.

  • 7. Data: 2020-05-04 09:32:19
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 03/05/2020 12:27, Mchal M. Lechanski wrote:
    > Dzień dobry,

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Jednak to będzie raczej Excel/calc tylko się douczyć muszę.

    --
    Michał

  • 8. Data: 2020-05-06 14:18:37
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Mchal M. Lechanski <m...@d...eu> wrote:

    > czy istnieje jakieś proste, najlepiej darmowe, narzędzie pozwalające
    > zrobić wykres podobny do tego, jaki pokazuje oscyloskop jeśli mam
    > początek i koniec impulsu w milisekundach.

    gnuplot. Tu przykłady, zobacz szczególnie na ostatni:

    https://stackoverflow.com/questions/59904360/gnuplot
    -oscilloscope-like-line-style