  • 1. Data: 2012-03-13 19:14:09
    Temat: Philips a odbiór DVB-T
    Od: "SB" <b...@v...pl1>

    Witam

    Czy telewizor philips 47pfl5603d/10 powinien obierać cyfrową telewizję
    naziemną ? Łapie niby 8 programów cyfrowych, jest fonia, brak obrazu i
    wyświetla informacje "nie obsługiwany format obrazu".

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 2. Data: 2012-03-13 19:20:46
    Temat: Re: Philips a odbiór DVB-T
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *SB* napisał(-a):

    > Czy telewizor philips 47pfl5603d/10 powinien obierać cyfrową telewizję
    > naziemną ? Łapie niby 8 programów cyfrowych, jest fonia, brak obrazu i
    > wyświetla informacje "nie obsługiwany format obrazu".

    Czyżby obsługiwał tylko MPEG-2? Nie sprawdzałeś tego w instrukcji?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-03-13 19:27:50
    Od: "SB" <b...@v...pl1>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    rnetia.pl

    > Czyżby obsługiwał tylko MPEG-2? Nie sprawdzałeś tego w instrukcji?

    Niestety nie mój TV, brak instrukcji, w necie nie znalazłem jednoznacznej
    informacji. Telewizor ma ok. 3 lat. Możliwe że nie obsługuje MPEG-4 ? Nie
    jest w sumie bardzo stary.

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2012-03-13 19:31:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SB" <b...@v...pl1> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    rnetia.pl

    > Niestety nie mój TV, brak instrukcji, w necie nie znalazłem jednoznacznej
    > informacji. Telewizor ma ok. 3 lat.

    Wtedy właśnie takie badziewia sprzedawali nagminnie, a niekumaci ludzie
    kupowali.

  • 5. Data: 2012-03-13 19:37:46
    Od: "SB" <b...@v...pl1>

    > Wtedy właśnie takie badziewia sprzedawali nagminnie, a niekumaci ludzie
    > kupowali.

    Jest niby jakis materiał reklamowy Philipsa:

    http://download.p4c.philips.com/files/4/47pfl5603d_1
    0/47pfl5603d_10_pss_pol.pdf

    i stoi w niej jak byk że umożliwia odbiór DVB-t. Niestety nie ma nic o tym
    jaki MPEG obsługuje. Ten materiał jest z 2011 roku. Standard nadawania w
    Polsce był już raczej określony. A tu taki kwiatek od Philipsa.

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 6. Data: 2012-03-13 19:58:05
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

> [...]
    > jaki MPEG obsługuje. Ten materiał jest z 2011 roku. Standard nadawania w
    > Polsce był już raczej określony. A tu taki kwiatek od Philipsa.

    Niestety po obiawach wychodzi że ma tylko MPG2 , po dokupieniu katy może
    obrabiać MPG4

  • 7. Data: 2012-03-13 19:58:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SB" <b...@v...pl1> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > jaki MPEG obsługuje. Ten materiał jest z 2011 roku. Standard nadawania w

    A telewizor wyprodukowany i trzeba go było jeleniom wcisnąć.

    Jeśli to ten sam tv, to piszą że faktycznie ma mpeg-2 tylko:
    http://www.telewizory.lcd.philips.cenohit.com/philip
    s_47pfl5603_d/

  • 8. Data: 2012-03-13 20:02:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DareckY" <D...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Niestety po obiawach wychodzi że ma tylko MPG2 ,

    Ludzie piszą że mpeg-4 miała dopiero następna wersja tego tv czyli 7603 H.

  • 9. Data: 2012-03-13 20:09:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *SB* napisał(-a):

> [...]
    > o tym jaki MPEG obsługuje. Ten materiał jest z 2011 roku. Standard
    > nadawania w Polsce był już raczej określony. A tu taki kwiatek od

    Byłes całkiem blisko wszelkich informacji o tym TV
    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl
    ?scy=PL&slg=POL&sct=5000_SERIES_FLAT_TV_SE&cat=TELEV
    ISIONS_CA&session=20120313204536_31.63.162.241&grp=S
    OUND_AND_VISION_GR&ctn=47PFL5603D/10&hlt=Link_Overvi
    ew

    jest tam nawet instrukcja obsługi z danymi. Ale konia z rzędem temu kto
    mi powie jakie on ma MPEG

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2012-03-13 20:11:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *DareckY* napisał(-a):

    > Niestety po obiawach wychodzi że ma tylko MPG2 , po dokupieniu katy
    > może obrabiać MPG4

    Owszem, ale tylko SD. A tu TVP szczuje nas HD na czas Euro 2012 i XXX
    LIO

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675